Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 4 januari 2018

Originele BB met gratis parking voor de deur. Mooie kamer volledig in hout met leuke details ,heel smaakvol ingericht en proper en ook een Klein koelkastje met drankjes. Ontbijt was lekker. Echt de moeite hier.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 13 februari 2017

zeer toffe en vriendelijke mensen ontbijt meer dan teveel alles perfect toffe kamer met frigo in de living kunnen werken met pc wandelkaart ter beschikking hond en kat aanwezig en enkel andere dieren buiten mooie tuin nis op te merken

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2016

Gezellige zolderkamer met oog voor detail. In de relatief kleine kamer, zijn alle plekjes goed benut. Koffie en thee zijn gratis te maken op de verdieping eronder. Klein minpuntje is dat je niet naar buiten kunt kijken, er is enkel een dakraam.

Kamertip: Niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn, vanwege het zoldertrapje.
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 7 mei 2016

Positief :
1. zeer mooie en originele kamer (genre berghut)
2. parking voor de deur

2. prijs (85 euro per nacht) is niet echt goedkoop voor chambre d'hôtes

Kamertip: er is maar 1 kamer
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 6 juli 2014

"chapeau" voor de inrichting van de kamer : héél origineel en gezellig, op elk detail is gelet. De gastvrouw is heel sympathiek, je voelt je meteen op je gemak. Daarbij nog een lekker uitgebreid ontbijt : een topper !
PS Voor gevoelige ruggen : de matrassen zijn super !

Datum van verblijf: juli 2014