“De opvolging is verzekerd”
Beoordeling van Chez L'Italien

Chez L'Italien
Reserveer een tafel
di 29/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 25 Restaurants in Houffalize
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten met 2 gezinnen met kinderen. Pizza's, pasta's, escalope... Alles was zeer lekker.
Vriendelijke bediening, zeker toen de 10-jarige dochter (kleindochter?) mee kwam helpen en ons een betere service gaf dan sommigen met 20+ jaren horeca ervaring.

Wel nog eens teruggaan om de juiste escalope te gaan eten (verkeerd besteld, mijn eigen schuld!). Escalope Parmigiano is een aanrader, escalope pizzaiola nog te proeven.

Datum van bezoek: augustus 2020

30 juni 2020 beoordeeld

Altijd lekker en vriendelijk hier maar geen flexibiliteit helaas en nog minder een veilig gevoel ivm Covid 19.
Ok hier en daar staat er een plexischerm maar wanneer mensen naar toilet lopen komen ze te dicht bij de andere tafels.
Ook draagt het keukenpersoneel, pizzabakker en de bazin helaas geen mondmaskers en komen ze gewoon dichtbij je om bestellingen op te nemen en te brengen alsof Corona niet bestaat.. We gaan er momenteel wegblijven want het gevoel van veiligheid is er absoluut niet!

Datum van bezoek: juni 2020
25 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bangelijke pizza's maar spijtig genoeg geen maatregelen tegen covid 19. Hebben goed gegeten van pizza maar steeds bediend zonder mondmasker. Onze tafel werd ook niet ontsmet zoals voorgeschreven . Toen ik haar vroeg waarom ze dit niet deed als voorzorg naar de klanten gaf ze een uitvlucht dat ze al gevallen is geweest dat ze er niet genoeg kon zien. Spijtig.

Datum van bezoek: juni 2020
29 maart 2020 beoordeeld

Wij verbleven in Houffalize en gezien ik graag Osso Bucco eet en wij dat op de kaart hadden zien staan zijn wij daar gaan eten ondanks de niet zo denderende reviews. Het interieur lijkt eerder uit een Amerikaans Fastfoodrestaurant weggeplukt en nodigt niet uit tot een aangename avond. Als voorgerecht namen we een lekkere sharing platter Mijn echtgenote had op aanraden van een vorig review de risotto genomen, die ze maar matig vond. De osso bucco was niet genoeg gekruid en smaakte dus flets. Wat me meest stoorde was dat de kelnerin haar afkeer tegenover niet Franstaligen niet onder stoelen of banken stak, ook al deden wij onze bestelling in het Frans, ons voldoende gekend. Waar ze bij andere tafels een praatje kwam slaan negeerde ze de nederlandstalige klanten volledig. Goed dus voor een snack maar voor een lekkere maaltijd moet je elders zijn.

Datum van bezoek: maart 2020
10 februari 2020 beoordeeld

Lekkere pizza en vriendelijke bediening. Het zitgedeelte van het restaurant zou wat gezelliger ingericht kunnen worden. Verder niets op aan te merken.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Chez L'Italien bekeken, bekeken ook

Houffalize, Belgisch Luxemburg

Troisvierges, District Diekirch
Houffalize, Belgisch Luxemburg

In Chez L'Italien geweest? Deel je ervaringen!