Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreamsUS$ 122
FindHotelUS$ 121
Agoda.comUS$ 121
EtripUS$ 121
StayForLong
Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Hotel bleek verder van het centrum te liggen dan geplanned... Bij iinchecken bleek dat dat pas om 17 uur kon! Latee maar teeuggekomen dus. Meteen discussie over de orijs die ruim 15 euro boven de via booking.com prijs lag.dit hogere bedrag ook niet betaald. Bij aankomst bij de kamer deed de sleutel het niet en kon ik weer achteraan aansluiten. De kamer is ruim metzithoek en slaapgedeelte, tapijttegels oo de vloer. Daarentegen is de tv niet groter dan een gemiddeld pcscherm. De badkamer is echter voor kabouter plop nog te klein... Wastafel toilet en doche om ik denk 1,5 m2 gepropt. Je kunt je kont niet keren. Het balkon is ruim en vies! Uitzicht prima ovee de ourthe en het bos. Het hotel heeft veel voorzieningen die echter vroeg dicht gaan zwembad sluit om 19 uur en als ja pas om 17 uur kunt inchecken en sochtends voor 10 moet uitchecken kunnje weinig zwemmen. Lijkt meer op een mislukt vakantiepark in hoteluitvoering dan een echt hotel. Wellicht leuk met kinderen maar niet als verblijf voor stellen.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 19 april 2021 via mobiele applicatie

Voor een weekendje weg in tijden van Corona een ideale bestemming. Eten is degelijk. Zeker taken away avondeten was goede prijs-kwaliteit. Kamers zijn proper. Activiteiten buiten blijven doorgaan. Rustige ligging en vriendelijk personeel. Badkamer is langs de kleine kant.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst vriendelijke ontvangst maar ..... eerste keer in dit hotel in Corona tijd . Heel weinig info .... waar parkeren Antw rond het gebouw , volgende dag ontdekken dat er een betalende garage is ! Van maandag tot vrijdag in kamer niet gepoetst , daar de cafetaria niet open was ons beholpen met broodjes op de kamer , dus toch wat kruimels .... op dinsdag zelfs geen handdoeken vernieuwd ! Badkamer nooit gepoetst! Eten was in buffet goed geregeld maar eten was koud en lauw ook bij ontbijt veel te weinig personeel daar alles werd aangereikt . Het zwembad was netjes ,vragen naar een badjas om in de wellness tegaan niet aanwezig..... zie je de volgende dag een hele bak gebruikte badjassen liggen !!!! Dus kort kamer grote ok hygiëne 0 info aan receptie 0 . Hopelijk in Oostende beter !

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 13 oktober 2020

Geboekt om de regio te verkennen
16/18 september 2019 .

Zou eerder een vette 0 geven !!
Om 15 u aangekomen met regen op we weerkaart .
Niets achiviteiten .
Een kamer die leek uit een bonny en clyde film jaren 50/60 te zijn weggelopen + een bus duitsers die eigenlijk alles van buffet toe eigenden .
Zo was brasserie eigenlijk altijd leeg maar ook geen bediening. Zaten aan tafel en ze deden om 19 u lichten uit en deur dicht . Hop einde van de dag !!!
Zwembad was niet toegangelijk net die week zonder verwittiging .

Dag 2 idem duitsers namen alles van buffet en toen we gingen klagen was antwoord vroeger opstaan .
Ik stond om 8 u aan de deur terWijl je pas om8u20 kan ontbijten .
Dinsdag dan maar gewoon na ontbijt vertrokken naar ergens anders !!
Meerdere mensen deden met ons hetzelfde

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2020

De kasten in de kamers zijn nieuw en het meeste personeel is vriendelijk. Voorts zijn de kamers (zeker de badkamer en douche) klein, de bedden oncomfortabel en zijn de kamers zeer slecht geluids-geïsoleerd. Zowel geluid van buitenaf als van de aanliggende kamers komt storend door. Op de kamer geen voorzieningen om voor een baby iets van water voor melk warm te maken of om gekolfde melk koel te bewaren, ook niet op vraag aan de receptie.

De buffetten zijn wel coronaproof.

Datum van verblijf: augustus 2020