Beoordeeld op 14 juli 2019

Het hotel is zeer groot , de kamer was aangenaam met terras. Douche was vrij klein. Wij hadden naast ons geen buren waardoor het zeer rustig was in de omgeving van onze kamer. Ik kan me wel voorstellen dat het er bij volledige bezetting lawaaierig aan toe gaat. Het restaurant is groot en het eten zeer lekker en in buffetvorm. Vriendelijk onthaal in het Nederlands. Prachtige omgeving!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 maart 2019

Mooi weekend gehad in het hotel van 1 tot 3 maart 2019,met 6 personen.Het eten was goed en het personeel was vriendelijk .En ja een mens kan altijd muggenziften omdat er enkele uurtjes zaterdag geen warm water was en er veel volk was 350 personen in het hotel en daarom weinig plaats was in de bar . Maar voor mij een dikke proficiat voor Gerda en Philippe voor het mooie weekend in Houffalize met 2 mooie optredens en tal van artiesten waaronder Lisa Leman en dit aan een zeer democratische prijs .

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Weekend vayamundo achter de rug. Ziek van het eten. Uitgekookte worsten. Toetjes van dag voordien. Eten snel uitgeput. Koud. Er was zelfs een kind eieren aan het bakken voor ontbijt. Zaterdag was er geen water. Vraag zeker achter een nieuwe kamer. Zelfste prijs als voor oude. Er was een feest in het hotel en in de bar was geen plaats omdat mensen van smorgens al bezet hielden.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 26 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ontbijt heel verzorgd
Goede parkeerfaciliteiten
Heel verzorgd en opgefriste kamer
Groot verzorgd zwembad
Heel vriendelijk en hulpvaardig onthaal
Veel activiteiten georganiseerd in het hotel en in de buurt
Heel goede prijs kwaliteit verhouding

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Hier 1 nachtje verbleven op terugreis vanuit zuid-frankrijk.
Familiekamer waa prima: ruim genoeg. Bij aankomst moest er gebeld worden om de slaapbank in orde te maken en handdoeken voor de 5e persoon ontbraken. Werd heel snel geregeld.

Parking onder hotel prima.

In het zwembad was de badmuts niet verplicht wat heel fijn was!

Hotel leuk gelegen in de natuur.

De reden waarom we niet meer terugkeren is dat het halfpension niets voorstelt. We hebben in geen jaren/tijden/...nooit eigenlijk zo'n slecht buffet meegemaakt.
Taai varkensvlees, vieze visragout, couscous dat aan elkaar plakt, bami gortdroog. Heel erg smakeloos en nauwelijks gegeten... we waren sprakeloos over hoe slecht het eten wel niet was.
Zelfs de kinderen hebben het ijs laten staan... en dat zegt heel wat.

Ontbijt had minimale en fijn dat er een spiegeleitje vers gebakken werd. Heel vreemd dat er geen eens een cappuccino getapt kon worden... erg jammer.

Datum van verblijf: september 2018