Gratis annuleren tot 20/08/22
PricelineUS$ 149
TravelocityUS$ 140
FindHotelUS$ 147
Beoordeeld op 24 mei 2022

Vriendelijke ontvangst aan receptie in het Nederlands met veel uitleg, nette ruime kamer met bad/douche, al het personeel was echt super vriendelijk, leuke lounge bar en wij vonden het eten in half pensioen echt lekker, een goede kok hebben ze daar, ontbijtbuffet prima, ook genoten van de wellness faciliteiten waar je gratis gebruik kan van maken tussen 16 en 20 uur. De prive parking van hotel is mooi mee genomen maar er is niet altijd plaats genoeg, gelukkig is er direct in de buurt ook parking genoeg op straat.
Een heel leuk weekend gehad van 20 tot 22 mei 2022 voor herhaling vatbaar Verbeke

Datum van verblijf: mei 2022
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2022

Beste,
Bedankt voor het schrijven van deze vriendelijke opmerking. We zijn blij dat alles aar wens was. We zien u graag weer eens terug.

Beoordeeld op 17 mei 2022 via mobiele applicatie

De kamer is zeer gehorig, de tussendoor naar de kamer ernaast is van karton en sluit niet volledig. Het dakraam sluit overigens ook niet. De reactie op onze klacht was gewoon slecht. Het ontbijt en de verzorging daarbij zijn wel absoluut op een goed niveau.

Kamertip: In de zomer geen kamer op de derde verdieping boeken. Dan smelt je onder een donker schuifdak zonder airco.
Datum van verblijf: mei 2022

Beste,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u last had van geluidhinder. We noteren uw opmerkingen en zullen deze in overweging nemen. We zijn blij dat u genoten heeft van het heerlijke ontbijt bestaande uit verse en gevarieerde producten. We hopen u snelle weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 april 2022

Net terug van een zeker aan te raden verblijf in hotel du Commerce te Houffalize. Een super mooie propere kamer en onze hond Taz was er zeer welkom (zeer hondvriendelijk hotel) hij wist al direct waar de snoepjes stonden aan de balie
Het eten in het restaurant was TOP en heel vriendelijk personeel. Ontbijt was al wat je kan wensen. Ook parking bij het hotel was ok. Wij gaan zeker terug

Datum van verblijf: april 2022
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2022

Beste Hugo,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn dat u helemaal tevreden was over uw verblijf. Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 20 april 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst goede parkeergelegenheid. We hadden een ruime kamer met bad (212). Onze hondje was welkom aan 10€ per nacht. De kamer kamer was proper. Er waren wel enkel kleine handdoeken voorzien. De wellness faciliteiten (geen zwembad) is geopend tussen 16:00 en 20:00 (gratis voor hotelgasten). Jammer genoeg stond er een bordje op de deur dat ze aan het poetsen waren net wanneer wij wouden gaan. We zijn dam bij de receptie gaan horen en blijkbaar was er iets mis met het brubbelbad, dit was snel opgelost waardoor we toch gebruik konden maken van het wellness gedeelte. In de brochure stond dat zwem kleren verboden waren in de Sauna maar een ander koppel zat er in bad kledij, dit is natuurlijk moeilijk te controleren. We hebben geen extra handdoeken gevonden aan het wellness gedeelde terwijl dit wel vermeld stond. Het ontbijt was uitstekend. Wat een vriendelijke en hardwerkende man die het ontbijt heel netjes verzorgd en dit helemaal alleen. Dikke pluim voor hem want hij had het behoorlijk druk en toch was alles prima in orde. Eigenlijk zou er zeker een extra persoon personeel aan het ontbijt mogen staan voor de werkdruk wat beter te verdelen. Er is een fijne tuin aan de overkant van het hotel waar je iets kan gaan drinken. Over het algemeen een fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: april 2022

Beste Sarah,
Fijn dat u de tijd nam voor een review. Uitermate plezierig te lezen dat u een zeer aangenaam berblijf bij ons hebt gehad. We besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze diensten en wensen u de netheid van onze kamers, zodat u zich daar goed voelt. Bedankt voor uw opmerking over de vriendelijkheid van onze medewerker. We zullen uw positieve feedback delen met hem. In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Beoordeeld op 27 maart 2022

Erg vriendelijk personeel kamer is schoon en netjes.ontbijt is goed en voldoende. Prijs /kwaliteit is goed .wij hebben een prima midweek gehad ,prima wellness .we zouden een bijbetaling moeten doen
omdat de geboekte kamer(2020)inmiddels duurder was geworden maar dat hoefde niet
R.Altena

Datum van verblijf: maart 2022
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022

Beste Klant,
We danken u voor uw feedback. Met veel plezier lezen we dat u uw kamer fijn vond.
We zijn blij dat u genoten heeft van het ontbijt dat wordt aangeboden.
Hartelijk dank voor uw compliment voor het welkom van ons team. We zijn blij te weten dat de aandacht van ons team heeft geholpen om u verblijf zo aangenaam te maken.
Tot snel voor een even plezierige ervaring.

Team Cocoon Hotel du Commerce