Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
StayForLong
Beoordeeld op 25 december 2021 via mobiele applicatie

Hotel is best ok. Voorzieningen zijn zoals je van dit soort oudere hotels van deze prijsklasse mag verwachten. Goed bed, stoffige badkamer maw er mocht wel met wat meer aandacht gepoetst worden.
Lekker en verzorgd ontbijt met voldoende keuze.

De keuken is echter zwaar onvoldoende. Culinair? In de verste verte niet! Wij hebben zelden zo slecht gegeten in een arrangement als deze. Geen idee wat anderen er van vinden maar voor ons was het reden genoeg om de rest van ons verblijf elders te eten. Er zijn voldoende andere goede restaurants in de buurt te vinden.
Dat men €40 durft te vragen voor dit menu is onbegrijpelijk. Is trouwens een klacht die hier wel vaker te lezen is en waar het hotel goed aan zou doen om er actie op te ondernemen.

Kamertip: Zoek restaurants in de buurt, er zijn er voldoende te vinden in de buurt. Ruime parkeer gelegenheid van het hotel alsook nabijgelegen markt.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 16 december 2021

Hotel du Commerce is centraal en mooi gelegen in hartje Houffalize. De kamers zijn zeer proper en voorzien van alle comfort. Het ontbijtbuffet was top, als je hier je keuze niet vindt, vind je het het nergens. De mensen maken het plaatje compleet, zeer vriendelijke bediening. Je voelt je er oprecht welkom. Wij gaan zeker terug!

Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

De kamer was ruim,de badkamer aan renovatie toe.
Ontbijt was heerlijk maar het avondeten was echt niet lekker…
We hadden half pension geboekt en hadden het gevoel dat de maaltijden tweederangs waren.
Het personeel is wel heel vriendelijk en super behulpzaam!

Beoordeeld op 5 december 2021

Een aantal nachten verbleven in het Hôtel du Commerce te Houffalize om wandelingen te maken in de Ardennen. Het hotel gelegen in het hart van Houffalize en is per auto eenvoudig te bereiken. Er is voldoende parkeergelegenheid (openbaar parkeren).
De hotelkamer met badkamer is gedateerd maar wel groot genoeg en schoon. Verschonen linnengoed niet standaard (enkel op aanvraag). Gehorig.
Tijdens ons verblijf konden we gebruik maken van de wellness -faciliteiten, enkel op reservering. Helaas was altijd maar één van de drie faciliteiten in bedrijf terwijl gezegd werd dat het tóch wel allemaal werkte.
Ontbijt zeer goed en uitgebreid! Diner ook prima.
Personeel doet z'n best, maar te amicaal.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 december 2021

Vandaag speciaal naar geweest vanuit West-Vlaanderen. Een top bediening deze middag. En het dessert was ook weer top! Karamel van mousse. We hebben nog eens geboekt voir 2 nachten na NIEUWJAAR . Ze verdienen een 9,5. Echt waar. De Mevrouw van het onthaal, echt vriendelijk. BEDANKT VOOR DE LEUKE MIDDAG. HET IS FANTASTISCH