Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

De kamer was ruim,de badkamer aan renovatie toe.
Ontbijt was heerlijk maar het avondeten was echt niet lekker…
We hadden half pension geboekt en hadden het gevoel dat de maaltijden tweederangs waren.
Het personeel is wel heel vriendelijk en super behulpzaam!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 5 december 2021

Een aantal nachten verbleven in het Hôtel du Commerce te Houffalize om wandelingen te maken in de Ardennen. Het hotel gelegen in het hart van Houffalize en is per auto eenvoudig te bereiken. Er is voldoende parkeergelegenheid (openbaar parkeren).
De hotelkamer met badkamer is gedateerd maar wel groot genoeg en schoon. Verschonen linnengoed niet standaard (enkel op aanvraag). Gehorig.
Tijdens ons verblijf konden we gebruik maken van de wellness -faciliteiten, enkel op reservering. Helaas was altijd maar één van de drie faciliteiten in bedrijf terwijl gezegd werd dat het tóch wel allemaal werkte.
Ontbijt zeer goed en uitgebreid! Diner ook prima.
Personeel doet z'n best, maar te amicaal.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 december 2021

Vandaag speciaal naar geweest vanuit West-Vlaanderen. Een top bediening deze middag. En het dessert was ook weer top! Karamel van mousse. We hebben nog eens geboekt voir 2 nachten na NIEUWJAAR . Ze verdienen een 9,5. Echt waar. De Mevrouw van het onthaal, echt vriendelijk. BEDANKT VOOR DE LEUKE MIDDAG. HET IS FANTASTISCH

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 19 november 2021

zeer vriendelijk ontvangst, een super mooie verzorgde kamer met oog voor details. wij hadden een met diner s, avonds een verzorgd driegangen menu, het was lekker van het voorgerecht tot de koffie ( niet inbegrepen ). een aanrader, helaas vonden wij het stadje leeg en klein.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 november 2021 via mobiele applicatie

Super vriendelijk onthaal van de Nederlandse dame die alles in het werk stelde om ons verblijf aangenaam te maken .
In kamer ontbrak niets en was zeer gezellig.
We will be back…
Bij het Ontbijt ontbreekt het aan niets, zeer uitgebreid en gezellig ontbijten.

Kamertip: Het menu bij avondeten was eerder minimaal
Datum van verblijf: november 2021