3 personen bekijken dit hotel
ZenHotels.com
131 US$
126 US$
BESPAAR 5 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com130 US$
eDreams131 US$
Travelocity130 US$
Beoordeeld op 27 december 2020

We verbleven twee nachten in een superior-kamer tijdens de corona-periode. We kregen bij aankomst de vraag of we koffie of thee wensten bij ons ontbijt en of er spek met ei gewenst was. Wanneer we het ontbijt kregen waren zowel de eieren als het spek koud. Wanneer we er 's avonds een opmerking over maakten dan kregen we als uitleg dat alles samen werd gebakken en dat we waarschijnlijk laat hadden ontbeten. Er werd ons gegarandeerd dat dit de volgende ochtend beter ging zijn maar het was nog erger. We kregen koude spiegeleieren in de plaats... Ook had de koffie de tweede ochtend niet echt warm meer. Gelukkig konden we het warm water van de thee erbij gebruiken. De maaltijden 's avonds waren in orde alleen jammer dat je telkens moet wachten tot er iemand komt wanneer je iets te drinken wenst. Of anders moet je dit zelf gaan vragen aan de balie. Op de kamer lag niets van informatie behalve het menu. Wanneer men klaar was met eten werd gevraagd om de vuile borden en glazen in de gang te plaatsen. 's Morgens om 9u stond dit nog steeds in de gang.
Bij het afrekenen werden zaken aangerekend die eigenlijk gratis waren en kregen we andere dranken aangeboden die we eigenlijk moesten betalen. Daarnaast was de kamer niet echt proper. Er hingen spinnenwebben en stofnetten tegen het plafond en het "scheerspiegeltje" ging los en zat vol met vingerafdrukken van iemand anders.
Alle begrip voor deze moeilijk situatie maar we hadden de indruk dat er niet echt veel moeite werd gedaan om de klanten tot dienst te zijn. Het leek meer een last...
Het zou leuk zijn mocht je bvb zelf een koffie kunnen maken op de kamer of mocht er iets in de minibar steken. Zeker in een periode waarbij je constant op je kamer moet blijven. En voor het ontbijt misschien een invulformulier maken zodat de klanten dit op hun gemak kunnen invullen.
We waren in dit hotel één keer gaan ontbijten met een bongo-bon (ontbijtbuffet) en waren toen heel tevreden over dit hotel dat we nu twee nachten hadden geboekt. Het was echter een tegenvaller.
Misschien dat dit hotel in normale omstandigheden een goed hotel is maar in corona-tijden zien ze ons hier zeker niet meer terug.

Datum van verblijf: december 2020
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

Goedendag,
Jammer dat u minder goede ervaring heeft gehad met ons hotel en aan enkele punten hebben we gewerkt en niet alles mag in deze Covid tijd dat moet u niet vergeten

Beoordeeld op 24 november 2020 via mobiele applicatie

We zijn daar geweest in coronatijd, en moesten op onze kamer eten. Alleen spijtig dat in een 4 sterrenhotel de klant het dan moet bekopen,!
Het ontbijt werd op de kamer gebracht, zonder vooraf te vragen wat wij wensten, dan maar koffie drinken, en geen kans op een eitje of spek!
Het diner was duidelijk prijstechnisch in orde, maar kwaliteit was ver te zoeken!
Op de kamer hadden we enkel een veel te klein tafeltje, om te dineren, en er werd niet eens moeite gedaan om de klant het, 4 sterrenwaardig, aangenaam te maken, geen tafellakentje, gewoon het eten binnen kiepen, en tirez vos plan !
Ik heb begrip voor de moeilijke werksituatie door corona. Maar had voor een 4 sterrenhotel veel beter verwacht!

Datum van verblijf: november 2020
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2020

Goedendag,

We willen u bedanken voor u verblijf in ons Hotel du Commerce te Houffalize,en we staan altijd open voor opmerkingen van onze gasten zoals die van u.
Maar op het moment wordt er niet in het restaurant bediend bij ons dat is niet toegestaan en daarom dekken wij een tafel in op u kamer zoals in het restaurant gezellig voor het raam van u kamer.
Bij de checkin wordt aan elke gast gevraagt hoelaat ze zouden willen ontbijten of wil dineren en ook wat u wilt drinken en wat voor beleg bijvoorbeeld.
En daarom is het jammer dat u niet naar mij collega s bent toe gekomen met u klacht ,dan hadden we dit meteen kunnen oplossen want daar zijn we voor.
We willen dat alle onze gasten tevreden de deur uitgaan bij ons .

Beoordeeld op 25 oktober 2020

Beste Koen en het voltallige team, wij hebben super genoten van jullie gastvrijheid. Heel gezellig hotel. Nog niet alles is tip top in orde doch de passie om steeds verder te geraken dan het moment geeft ons een super gevoel. De kamers zijn heel netjes. Het ontbijt is super alsook de uitmuntende service en bediening van de "ontbijt"dame. Iedereen doet ook super zijn best om "Vlaams" te spreken . We mochten tevens aangenaam genieten van het diner in een gezellig kader. Kortom wij hebben alvast ons plekje gevonden en komen zeker terug. Groeten Sophie & Giovanni (ps: dit hotel houdt zich perfect aan de Covid regels!, op alles is voorzien!)

Datum van verblijf: oktober 2020
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2020

merci

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Alle personeel is super vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. De superior slaapkamer is groot genoeg met genoeg opbergruimte. Geen afstandsbediening gevonden voor de tv, we keken toch weinig. Badkamer ook groot genoeg. Wel geen plaats om toiletgerief te zetten. Alles in de kamer en meenemen wat je nodig hebt. Dit is echt een minpunt.

Datum van verblijf: september 2020

merci

Beoordeeld op 8 september 2020

Prima hotel, prima service aan zéér betaalbare prijs. De superior kamer viel wat klein uit en ook het balkon was niet erg groot. De kamer was echter wel heel netjes! Het ontbijt krijgt van ons 10/10. Wij kregen zelfs een plaats aangeboden in een andere ruimte zodat onze hond bij ons kon blijven. Dit was wegens Corona in de ontbijtruimte niet mogelijk. De dame die het ontbijt verzorgde heeft ons een prima service gegeven! Ook Gieta die ons 's avonds 2 x heeft bediend in het restaurant, was geweldig gastvrij en heeft ons een voortreffelijke bediening gegeven. Dus wij raden dit hotel zeker aan. Het is trouwens ook geweldig gelegen, vlak in het centrum en een prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen!

Datum van verblijf: september 2020
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste Fanny,
hartelijk dank voor uw mooie recensie.
Vriendelijke groetjes uit het pittoreske Houffalize