131 US$
ZenHotels.com
131 US$
127 US$
BESPAAR 4 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams131 US$
Expedia.com131 US$
Travelocity131 US$
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Alle personeel is super vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. De superior slaapkamer is groot genoeg met genoeg opbergruimte. Geen afstandsbediening gevonden voor de tv, we keken toch weinig. Badkamer ook groot genoeg. Wel geen plaats om toiletgerief te zetten. Alles in de kamer en meenemen wat je nodig hebt. Dit is echt een minpunt.

Datum van verblijf: september 2020
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2020

merci

Beoordeeld op 8 september 2020

Prima hotel, prima service aan zéér betaalbare prijs. De superior kamer viel wat klein uit en ook het balkon was niet erg groot. De kamer was echter wel heel netjes! Het ontbijt krijgt van ons 10/10. Wij kregen zelfs een plaats aangeboden in een andere ruimte zodat onze hond bij ons kon blijven. Dit was wegens Corona in de ontbijtruimte niet mogelijk. De dame die het ontbijt verzorgde heeft ons een prima service gegeven! Ook Gieta die ons 's avonds 2 x heeft bediend in het restaurant, was geweldig gastvrij en heeft ons een voortreffelijke bediening gegeven. Dus wij raden dit hotel zeker aan. Het is trouwens ook geweldig gelegen, vlak in het centrum en een prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen!

Datum van verblijf: september 2020
hotel du commerce houffalize, General Manager van Hotel du Commerce, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste Fanny,
hartelijk dank voor uw mooie recensie.
Vriendelijke groetjes uit het pittoreske Houffalize

Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Heel gezellig en familiaal hotel met veel aandacht voor de kindjes en ook hondjes zijn welkom!
Een heel lekker en verzorgd ontbijt en ook gezellig om ‘s avonds te eten!
Een dikke proficiat aan Koen en zijn team

Beste Nathalie,
hartelijk dank voor uw mooie commentaar.
Vriendelijke groetjes uit de zonnige Ardennen

Beoordeeld op 31 augustus 2020

Deze avond kamer geboekt. Hotel ok. Restaurant een ramp. Forel aux amandes besteld. Forel was over datum en stonk, vergezeld van enkele miezerige kruimeltjes halve amandel schilfers met hopeloos waardeloze kroketten en enkel verpieterde groentjes op een hoekje van het bord. De baas zweerde bij hoog en laag dat de forellen deze morgen vers waren binnengekomen. Enfin... Wij hadden twee biertjes en twee wijntje gedronken bij deze "maaltijd". De baas ging toch iets doen aan de prijs van de forel ter compensatie en zou 1 glas witte wijn minder aanrekenen.... Op de rekening werden echter drie bieren aangerekend en 1 glas wijn. Toch 4 drankjes aangerekend. Prachtige compensatie voor de rotte forel....pientere vondst van de uitbater. Ons zien ze hier niet meer, of wat dacht je

Datum van verblijf: augustus 2020

Geachte gast, hartelijk dank voor uw opmerkingen. Wij gebruiken deze zeker om onze service naar de toekomst toe te verbeteren. Eerst en vooral zijn we blij dat u ons hotel wel goed vond. Wat betreft de forel moeten we echter beamen dat deze inderdaad dagelijks aangeleverd wordt (zoals al onze vis). We betreuren uiteraard dat deze niet naar uw smaak was en dat de compensatie niet naar uw tevredenheid was. We trachten in de toekomst beter te doen. Vriendelijke groetjes uit de mooie Ardennen.

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Voor de tweede keer verbleven we in dit hotel. Na 6 jaar was het een beetje thuiskomen. Zeer mooie en ruime kamer aan de straatkant, geen lawaaihinder wanneer het venster dicht was. Het personeel is er nog steeds super vriendelijk, niets is hen te veel. U wordt hier werkelijk op uw wenken bediend. Iedere morgen kan men genieten van een uitstekend ontbijt. Indien HP is het ook genieten van het driegangen menu. Een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Kamertip: Verblijf in half pension.
Datum van verblijf: augustus 2020

Beste Franky,
Hartelijk dank voor uw mooie commentaar.
Vriendelijke groetjes uit de zonnige Ardennen