Priceline
Go to your Happy Price
eDreams
AnnikaB
Leuven, België

Fantastische tussenstop tijdens de Eislek trail

5,0 van 5 bollen2 aug 2021 beoordeeld
We wandelden de 5 daagse Eislek trail van Kautenbach (Luxemburg) naar La Roche-en-Ardenne. De trail loopt vlakbij dit uitstekende hotelletje. We werden warm onthaald en hadden een fantastisch diner en ontbijt hier. Zonder twijfel de beste tussenstop tijdens onze tocht.
Datum van verblijf: juli 2021
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Vio.com
    7.8 km van L'Hostellerie du Panorama
    Buitenaanzicht voorzijde
    6.9 km van L'Hostellerie du Panorama
    Gratis parkeren
    Dit is een drie persoonsslaapkamer
    • Vio.com
    9.0 km van L'Hostellerie du Panorama
    12.3 km van L'Hostellerie du Panorama
    Meer hotels in Houffalize bekijken
    Beoordeeld op 7 februari 2021

Je vindt een appartement waar je je direct thuis voelt (alles is aanwezig, zalige bedden, elke kamer met sanitair, zelfs handdoeken en zeep zijn voorzien). Het is gezellig ingericht met prachtig uitzicht op de vallei. Je waant je in Oostenrijk zonder de bergen. Heel vriendelijke gastvrouw/gastheer. Bakker in de buurt. Voedingswinkels in de buurt. Je hebt er wel een auto nodig. Verder kan je heel boeiende en adembenemende wandelingen maken in bv. Warempage en Bérisménil. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2021
    Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten geslapen. Fijn ruim appartement met mooi uitzicht. Bedden liggen heerlijk! Twee slaapkamers met eigen badkamer.
    We hebben gedineerd in het bijbehorende restaurant. Echt een aanrader! Ook het ontbijt (wel reserveren) was heerlijk en uitgebreid.

Datum van verblijf: juli 2020
    Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een van de appartementen op de eerste verdieping en hadden prachtig zicht op de Ourthevallei. Heel mooi appt met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Mooi en ruim balkon. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd en was heel gevarieerd en lekker! Echt een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
    Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

We hadden gekozen voor het appartement
    En we hadden een super uitzicht op de natuur .
    Het appartement was ruim met grote kamers en 2 badkamers.
    Enige minpunt geen goede geluidsisolatie .
    Het ontbijt dat was super waarbij de kok zelf alles aan tafel bracht.

Het restaurant is ook super met een vriendelijke bediening en een lekker menu
    Kortom we komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: juni 2019
    Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier één nacht geslapen in half pension - formule. De kamers zijn ruim, gezellig en netjes. De eigenaars zijn ook super vriendelijk.
    Het diner (3 gangen menu van de dag) was heel erg lekker en mooi gepresenteerd.
    Het ontbijt was ook uitgebreid en super lekker. De warme chocolademelk was vers! Mmm.
    De omgeving is ook prachtig om wandelingen te maken.
    Al bij al hebben wij hier een romantisch en heerlijk doorgebracht.

Datum van verblijf: juli 2018