Beoordeeld op 19 juli 2019

Goede bedden in een prachtige boerderij met enorme rust. Oprechte hardwerkende Nederlands sprekende eigenaar die met hartven ziel een lekker ontbijt verzorgd. Het is schoon en de kamers zijn van alle benodigdheden voorzien. Kortom helemaal goed en een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

We waren met drie volwassen mijn man ik en onze dochter , zijn er 4 nachten verbleven alles om te koken was aanwezig en proper.
Doch zou de volgende keer 2 kamers boeken daar je alles hoort wat boven gebeurd en visa versa

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 22 mei 2018

We (2 volwassen, 2 zoontjes van 9 en 12 en onze hond) hebben hier het afgelopen een nacht gelogeerd.
De kamer is basic, maar proper, al het nodige dat we verwachten was in het 'huisje' / 'kamer' aanwezig. De jongens hebben zich in de tuin geamuseerd, wij hebben goed geslapen en genoten van het ontbijt.
De eigenares is super vriendelijk (koffie was op en is ons aan de tafel komen bedienen bij het ontbijt). Ze nam ook uitgebreid de tijd voor haar gasten.

We gaan zeker terug en raden die zeker aan voor gezinnen met kinderen die TV kunnen missen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Wij wilden een weekendje weg met onze grote hond : Duitse Dog! Bij Ferme de Werpin was onze hond méér dan welkom! Wij hebben een drukke zaak in stad Brugge, en wij hadden grote nood aan rust. Wij hebben enorm genoten, in het super gezellig huisje....super proper ; en voorzien van alle comfort. De omgeving is fantastisch (heel leuk de mini-boerderij op de hoeve), met de goed verzorgde dieren. Wij konden, met onze hond mooie wandelingen maken, direct in de buurt, en op het domein.

Kamertip: Met je hond mee, best beneden.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 25 september 2017

Mooie grote accommodatie voor met 4 personen. Geboekt voor 1 nacht als tussenstop naar Duitsland. Ontbijt was meer dan voldoende en redelijk uitgebreid. De locatie is rustig gelegen, en voor de kinderen ook veilig. Gefeliciteerd een beetje een verouderde indruk, maar alles was aanwezig voor de reden waarvoor we kwamen.

Datum van verblijf: oktober 2016