“Super Italiaan”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super pizza maar reserveren is aan te raden. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader. Komen zeker terug als we in de buurt zijn.

Datum van bezoek: november 2018

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens lokale bevolking is dit veruit de beste Italiaan van de streek en dat kunnen wij alleen maar beamen. De pizza's zijn superlekker en royaal belegd. Je kan er ook een heerlijke steak eten. Alles wordt in een open cooking ruimte in een steenoven gebakken. Je ziet dus je pizza of steak klaarmaken en afbakken. Ook de bediening was heel erg vriendelijk en de prijzen van zowel drank, wijn en eten zijn aan de lage kant. Aangezien het restaurant niet groot is, kan je best reserveren op voorhand. Het is mooi gelegen in het centrum van Hotton en parkeren is geen probleem. Zeker een aanrader! Een echte Italiaan zoals je er niet veel vindt!

Datum van bezoek: september 2018
19 augustus 2018 beoordeeld

Er staan meerdere vegan pizza’s op het menu, dat kom je zelden tegen. En ze zijn ook nog eens heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2018
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere pizza en vriendelijk personeel en eigenaresse!! Als we nog eens in Hotton zijn, komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2018
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stevige pizza. Veel keuze en familiale sfeer. Lekker eten voor een eerlijke prijs. Kleine gelegenheid dus reserveren is aangewezen met een iets grotere groep.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die La Carretta bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

Hotton, Belgisch Luxemburg

In La Carretta geweest? Deel je ervaringen!