“Ranzig zuur vlees.”
Beoordeling van L' a point Hotton

L' a point Hotton
Geclassificeerd als nr. 8 van 20 Restaurants in Hotton
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ranzig zuur vlees, een enorme deceptie. Gegeten met vrienden, een zwart bladzijde in de geschiedenis van onze vriendschap

Datum van bezoek: augustus 2020

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere steak tegen een faire prijs.
Ipv frietjes gegeten met een aardappel in de schil en een slaatje.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2020
23 oktober 2019 beoordeeld

Zeer goed adresje , voorgerechten ( meloen met parmaham, kikkerbilletjes, carpaccio, fois gras alles was heel lekker , mooi gepresenteerd en meer dan voldoende) . Hoofdgerecht ( steak au poivre, steak gegrilde zalm, eend en camembert - alle hoofdgerechten waren ruime porties en allen zeer lekker , vlees van zeer goede kwaliteit) . Het kader is ook heel gezellig en de eigenaar staat achter het fornuis . Zijn vrouw staat in de zaal. We kregen een zeer goede bediening en werden hartelijk ontvangen. Zeker een adresje om nog naartoe te gaan en om door te geven aan onze gasten die in onze b&b komen.

Datum van bezoek: oktober 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten een grill in een aangename omgeving en zijn hier op het juiste adres aangekomen. De chef staat praktisch in het restaurant en maakt het vlees klaar als geen ander. Mixed grill was heerlijk, zalm op de gril groter dan in andere plaatsen waar we al zijn geweest en de steak & kindersteak zeker ook een aanrader. Alles met de perfecte bakwijze zoals werd gevraagd. Heerlijk en zeker zijn prijs meer dan waard. Zin in een lekker stukje vlees van kwaliteit, twijfel dan niet!

Datum van bezoek: augustus 2019
28 april 2019 beoordeeld

Voor een stukje heerlijk vlees een aanrader de baas maakt veel lawaai maar zijn gril beheerst hij als geen ander proficiat reserveren een noodzaak

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die L' a point Hotton bekeken, bekeken ook

Hotton, Belgisch Luxemburg

In L' a point Hotton geweest? Deel je ervaringen!