Volledig restitueerbaar voor vr 15 dec.
Volledig restitueerbaar voor za 16 dec.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 16 dec.
Word beloond met One Key
PricelineUS$ 90
TripadvisorUS$ 87
eDreams
Beoordeeld op 19 maart 2023

Mooie, leuk ingedeelde kamers, vooral de douche in het midden van de kamer is wel lachen. De kamers en bij uitbreiding heel het hotel was perfect zchoon. Het ontbijt is zijn 16 euro waard. Kortom het perfecte (korte) verblijf gehad.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 maart 2023

hotel ligt goed gelegen aan de uitvalswegen wat ideaal is voor werk, dagtrips en gewoon even er tussenuit.
kamers zeer proper en ruim, ook ontbijt met live cooking als zeer aangenaam ervaren.
zou ik binnenkort nogmaals voor het werk aan die kanten zitten zal ik zeker dit hotel weer boeken.

Datum van verblijf: maart 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
virginie mikse, Service clients/Réception van Orange Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2023

Beste reiziger,

Wat een plezier om uw review te lezen! Het doet ons vooral erg veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf, we houden ervan om al onze gasten in de watten te leggen
We hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen,
Wij danken u van harte voor uw positieve beoordeling!

Tot binnenkort!
Mikse Virginie - Front Office Manager

Beoordeeld op 8 augustus 2022

Er was een probleem met de kamer. Toen we dit bekend maakte, vreesden we dat het hotelmanagement ons niet serieus zou nemen. Wat een aangename verrassing toen we vernamen dat ze voor ons iets hadden geregeld om het ongemak te compenseren.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 17 juni 2022

1 woord gewoonweg top: 10/10, spijtig dat we geen zo een hotels hebben in West-vlaanderen, In een Engels woord " divine ". Het ontbijt was machtig met verse eitjes, spek, worstjes, .... ongelooflijk. Keren zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 21 oktober 2019 via mobiele applicatie

Top hotel, hele mooie gezellige afgewerkte kamers. Mooi design van de badkamer. Héél proper. Vriendelijk onthaal. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Top is eveneens dat je de maaltijd s’avonds kan meeboeken, is in buffet. Soep, dessert en keuze uit 3 hoofdgerechten.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
OrangeHotelTeam, Responsable réception van Orange Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw mooie feedback. We zijn verheugd te lezen dat u een fijn verblijf gehad.
Ook bedankt voor uw objectieve mening over de netheid van onze Orange hotel, de vriendelijke onthaal gekregen en ook over ons open buffetconcept "La Tablée".
Wij hopen u snel weer als gast in ons Orange Hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijk groeten,

Mikse Virginie - Front Office Manager