TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 augustus 2017

Vriendelijke ontvangst. We hadden het Pairi Daiza arrangement geboekt, en alles lag klaar zodat we direct verder konden. Zeker waar voor je geld als je 's avonds niet naar huis wilt/kunt.
Prima bed (kingsize hadden we gevraagd en gekregen), zeer rustig.
Een prima, uitgebreid ontbijt met vers gebakken omelet (live cooking). Het enige minpuntje is dat er niemand Nederlands sprak. Engels ging wel vlot.
Een half uurtje met de auto van Pairi Daiza, kasteel van Beloeil. Op 5 minuutjes van de scheepslift van Thieu.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 juli 2017

We werden vriendelijk ontvangen ondanks de drukte aan de receptie bij aankomst. De fietsen konden we veilig en droog stallen in de garage.
Het - vrij nieuwe - hotel en de kamers zijn gedecoreerd met als thema en in de kleuren van het carnaval van Binche en dat geeft best een angename sfeer.
Onze kamer - deluxe - had een leuke douche in dat thema en met als extra een sfeerverlichting die je zelf kan regelen. Best vermakelijk.
Wifi is prima, de airco zelfs iets te sterk.
Op booking staat dat de kamers geluidsgeinsoleerd zijn. Dat mag dan al gelden voor geluid van buitenaf, maar geluiden uit de gang en TV geluid van naburige kamers is prominent aanwezig. Voor je nachtrust hang je dus af van je buren.
In ons geval stond de TV in de kamer naast ons zo luid dat het irritant werd. Na een klacht bij de receptie en hun telefoontje - ja, dat kon je dus ook horen - werd het even wat beter maar na een half uurtje werd het volume weer opgevoerd. Gelukkig ging die TV uit tegen 21:00u en hadden we verder een prima nachtrust.
Ook het ontbijt met vers fruit, noten en diverse soorten brood is prima in orde. Op verzoek bakt men je een eitje naar keuze.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 mei 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel in zuid België - 2,5u vanaf Amsterdam. Mooie grote kamers, vriendelijk personeel en nabij uitvalswegen. Kamers zijn stil, en hebben ruime badkamer. Ontbijt in uitstekend, vers gebakken eieren, verse jus d oranje en heerlijke croissants en andere broodjes.
Uitstekend voor de doorreis. Aanradertje voor de zomer vakantie.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, eigenlijk 3***+
Zeer vriendelijke ontvangst. Moderne kamers. Mooi design. Ruim genoeg. Deftig bureel om te werken. Ruime douche, mooi met het gebogen glas die in kamer komt.
Ontbijt voor ieder wat wils, niet te veel maar ook niks te kort.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 november 2016 via mobiele applicatie

Een nachtje gelogeerd ! Zeer vriendelijk personeel.
Hotelkamer prijs kwaliteit prima. Goede ruime regendouche.
Goed bed.
Overvloedig en lekker ontbijt.
Leuk is, en eveneens pluspunt is dat alles, subtiel in het teken van de " Gilles van Binche" staat.die tenslotte wereld ergoed is!Dit heeft zeker een extra cachet aan het hotel.

Datum van verblijf: november 2016