“Heerlijk lang tafelen”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
29 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden die ook wel van een culinaire uitdaging kunnen genieten dit restaurant bezocht. De locatie is vrij klassiek maar toch gezellig. Een aangename ontvangst. We merken op dat hier veel nederlandstalige gasten zijn alhoewel we op franstalig gebied zijn. Over de maaltijd kan ik kort zijn. Die was subliem. Alle gerechten werden prima voorgesteld en begeleid met passende wijnen. Een pluim voor de jonge sommelier die zijn taak heel professioneel deed! De afsluitende kaaskar of dessertkar waren de kers op de taart. Heerlijke avond gehad

Datum van bezoek: april 2023

19 maart 2023 beoordeeld

Voor de zoveelste x deze plek bezocht. Altijd zeer tevreden, prachtig kader, vriendelijke bediening en lekker eten.Maar mijn vrouw wou zeker de seizoens menu eten met hoppescheuten en daar begon het. Op de tafeldekking mankeerde 1 attribuut en dat was een vergrootglas. Aan de prijs voor de menu van 180 € mag men ze toch al zien liggen ? Dit was hier niet het geval, anders geen slecht woord maar eerlijk blijft eerlijk. Het was lekker !

Datum van bezoek: maart 2023
23 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie ontvangst, zalig zitten op het terras aan de iets-wat-verwaarloosde rozentuin. We namen het Prestige menu (aan eur 200 op zonder wijn (!), verwachtingen waren hoog. Maar helaas: het buikspek was taai, teveel dikke sauzen, te grote porties om verfijnd te zijn. Jammer! We gingen teleurgesteld naar huis.

Datum van bezoek: juli 2022
6 februari 2022 beoordeeld

Als foodies keken we er al lang naar uit om hier te komen tafelen!een woord,schitterend!een deftige franse keuken en bediening,zowel in het frans en nederlands!ontvangen als een koning...zalig gegeten en meer dan genoeg met perfect uitgekozen wijnen erbij!kortom,een echte aanrader!!

Datum van bezoek: januari 2022
10 januari 2022 beoordeeld

Het stond al lang op onze lijst om dit restaurant te bezoeken EN amaai het heeft meer dan onze verwachting overtroffen. FANTASTISCHE GERECHTEN EN PRACHTIGE WIJNEN! De Sommelier kent meer dan zijn vak!! Chapeau! We komen terug!

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Château du Mylord bekeken, bekeken ook

Flobecq, Hainaut Province
Ronse, Oost-Vlaanderen

Ellezelles, Hainaut Province
Deux-Acren, Hainaut Province

In Château du Mylord geweest? Deel je ervaringen!