“een dagje vrij of even ontspannen?”
Beoordeling van grand cafe narvik

grand cafe narvik
Geclassificeerd als nr. 4 van 21 Restaurants in Zutendaal
5 oktober 2018 beoordeeld

Een vrij eenvoudige keuken maar smaakvol en voldoende op je bord , vriendelijke bediening in een vakantie sfeer !

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het runderstoofpotje was lauw (niet warm genoeg)en de crema Catalana (dessert) was bevroren. Zo ook de dessert met walnoten was bevroren! Dit hoort niet zo te zijn
Veel rommel onder te tafel. (Van qroissant zei men, dus naar mijn mening lag dit er al de hele dag omdat wij het diner daar genuttigd hebben)
Sanitair was niet fris. 1 dames toilet geen toiletpapier aanwezig. Vieze bruine strepen vanuit de spoelbakken de wc in.
Geur was niet fris in de ruimte.

Al met al de hygiëne liet naar mijn mening te wensen over. Inspectie is hier op z’n plaats!

8 september 2018 beoordeeld

We hebben deze week verbleven in Landal Mooi Zutendaal , We hebben er genoten. Was super lekker, vlotte vriendelijke bediening.

28 augustus 2018 beoordeeld

lekker eten, niet te duur
snelle bediening is belangrijk als je met kleinkinderen aan tafel zit. zeer vriendelijk ook tegenover die kinderen

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten tijdens ons verblijf. Miste een beetje de voorzieningen voor kinderen. Meestal is er wel iets van een kleurplaat oid. Deze keer niet. Ook de service op het terras viel wat tegen. Als je wat wilde bestellen moest je echt moeite doen om de aandacht te trekken. Meestal drink ik ongeveer 4 a 5 consumpties tijdens de gehele maaltijd. Nu kwam ik niet verder dan 2. Op ons hoofdgerecht hebben we meer dan een uur moeten wachten. Hiervoor bood de dame op het terras bij de afrekening haar excuses aan. Dat maakte voor mij wel iets goed. Wij zaten hier ons tijdens de maaltijd wel aan te storen. Liever tussendoor dan contact met de klant dat neemt een hoop onvrede weg.

Bediening is overigens heel vriendelijk en de kwaliteit van het eten is van voldoende niveau.

Reizigers die grand cafe narvik bekeken, bekeken ook

Zutendaal, Limburg Province

In grand cafe narvik geweest? Deel je ervaringen!