“Onverwacht”

Brasserie de Klok
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Zutendaal
Keukens: Aziatisch, Belgisch, Frans, Italiaans
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier terechtgekomen. Bediening is super, zeer vriendelijke ontvangst. Wat betreft de keuken.... je krijgt waar je voor betaald. Basics niet meer niet minder. Maar wel gezellig zitten.
Doe zo verder.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aakomst werden we vriedelijk ntvagen en kondevwe gelijk een drankje bestellen

Na het bestellen van het eten hebben we ruim een uur gewach tussen door geen drinken aangeboden gekregen na een uur hebben onze eerste en enige drankjes afgerekend en zijn we ergens anders gaan eten

6 augustus 2018 beoordeeld

Aan de ingang kreeg ik al een eerste hint dat er hier potentieel wel wat kon mislopen. Een bordje dat men door de extreme hitte wat meer geduld moest hebben met het keukenpersoneel. Ik bestelde een simpele pasta vongole. Een gerechtje dat normaal gezien snel klaar is.

Na meer dan 40 minuten wachten kreeg ik dan eindelijk mijn pasta. Maar de geur die daar af kwam was gewoonweg misselijkmakend! De vongole waren overduidelijk bedorven en de pasta was duidelijk overgaar. (Volgens mij werd de pasta vooraf gekookt en nadien terug opgewarmd in water!!)

Onbegrijpelijk dat een keuken of zelfs de zaalbediening zo iets laat doorgaan naar de klant. De bedorven geur was zo sterk, dat je dit echt niet kon missen.

Nadat ik dit melde aan het personeel, volgde er niet eens excuses, maar krijg ik het antwoord:"Oh, u lust het niet. Wenst u iets anders te bestellen." Ik kon mijn oren niet geloven! "U lust het niet!?" Ik denk persoonlijk dat niemand graag bedorven vongole eet!

Na wederom lang wachten kreeg ik mijn croque, maar ik heb deze helaas niet echt met veel smaak meer kunnen opeten.

Ook kregen de kinderen pas als laatste hun maaltijd, moesten we achter een rietje vragen en zat er bij de slaatjes geen saus of dressing. We hebben 3 keer achter de dressing moeten vragen. We zouden yoghurtdressing krijgen, maar kregen gewoon een potje gekruide olijfolie.

Een gevaar voor de volksgezondheid en ongelooflijk slechte service. Deze zaak mogen ze van mij onmiddellijk sluiten.

Datum van bezoek: augustus 2018
IngeDeKlok, Manager van Brasserie de Klok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Beste

we verwijzen naar onze reactie op de beoordeling van u zus.

5 augustus 2018 beoordeeld

We hadden net de blote voetenwandeling gedaan en hadden dus honger.
We bestelden 2 spaghetti's voor de kinderen, 2 slaatjes en 2 spaghetti vongole.
Na meer dan 30 minuten wachten kwam de spaghetti volgole. De geur die daar af kwam deed al vermoeden, dat de zeevruchten niet vers waren, erger nog deze waren bedorven, slecht.
Schandalig dat je als kok/restaurant zoiets durft serveren. Ze hebben ons bord terug meegenomen en we hebben iets anders besteld. Dat we met weinig smaakt hebben opgegeten.
Geen enkel excuus ontvangen.

De slaatjes waren pover: groentjes, kip maar geen sausje of dressing. Die moesten we er specifiek bij vragen.
De spaghetti bolognaise was overgaar.

De bediening kan ook beter. Je zou moeten weten dat kinderen eerst bediend moeten worden en niet laatst en dat die graag een rietje hebben in hun drankje.
Elk extraatje: rietje, peper en zout,... moet gevraagd worden.

Nooit meer.

Datum van bezoek: augustus 2018
IngeDeKlok, Manager van Brasserie de Klok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Beste

we betreuren het bovenstaande, wat betreft de vongole heeft gewoon u gelijk ,had de kok het moeten zien?, hij heeft er op vertrouwd daar ze morgens vers binnen waren gekomen en ze natuurlijk ook gesloten waren het ook in orde was vreemd genoeg waren de andere 2 netjes wel goed dus wij hebben dat ook terug gespeeld aan onze leverancier , Dat de lust bij u verdwenen was begrijpen we ook wel . ondanks een geste en een excuus is op zo een moment natuurlijk niets meer goed. Nogmaals onze oprechte excuses

5 augustus 2018 beoordeeld

Lekker eten aan een schappelijke prijs. Vriendelijk en bediening. Met mooi weer is het fijn eten op een groot terras.

Datum van bezoek: juli 2018

Dank u wel het is altijd leuk om te lezen dat gasten een fijne avond hebben gehad.Dnk voor u vriendelijke woorden.

Reizigers die Brasserie de Klok bekeken, bekeken ook

Zutendaal, Limburg Province

Zutendaal, Limburg Province

In Brasserie de Klok geweest? Deel je ervaringen!