“fietsvriendelijk !!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel The Oak
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
18 juli 2017 beoordeeld

Met 4 vriendinnen een paar dagen fietsen in Limburg.
The Oak is zijn naam " fietshotel " meer dan waard , grote fietsenstalling , gebruik van fietstassen, prachtige fietsroutes door Paul en Hilde getest en beschreven , een boekje dat je kan meenemen , zo kan je de streek nog beter leren kennen, de fietsknooppunten op een kaartje .
Hilde is een geboren gastvrouw, ze zorgt samen met Paul voor een lekker ontbijt en voor een lekker 3-gangenmenu.
Was fijn bij jullie te logeren !

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

29 mei 2017 beoordeeld

Het hotel zelf is meer een B&B naar mijn inziens, de eigenares is heel vriendelijk en doet dat goed. Alleen vind ik de kamers geluidruchtig waardoor je alles kan horen van de buren. het ontbijt doet ze goed alleen een chocolade koekje,croissant zou niet misstaan ... voor mij is dit een 2.5-3 sterren hotel. verder is alles wel proper.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
21 juni 2016 beoordeeld

Echt familiaal gevoel met vriendelijke eigenaars die altijd ter beschikking staan voor een woordje uitleg over een uitstap.
De kamers zelf zijn een beetje verouderd aangezien er geen aparte badkamer is. Het toilet is al helemaal de max. Je kan alleen maar de deur dicht doen als je blijft recht staan....
Het ontbijt was prima in orde met een zelfbereide smoothie en yoghurt met fruit.
Het avondeten is simpel maar wel lekker. Er is telkens een tweede schotel bij het hoofdgerecht die echt wel overbodig is en niet echt past bij het andere hoofdgerecht.

Kamertip: misschien hebben de comfortkamers een betere badkamer + wc...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
1 juni 2016 beoordeeld

Weer eens naar Hotel The Oak geweest voor een gezellige fiets en wandelvakantie. Steeds is de gastvrouw enorm in de weer om aan onze wensen te voldoen, telkens is het eten tip top in orde, en steeds zijn de kamers gezellig ingericht.
Dit is een Top Hotel om te verblijven, Hilde & Paul zijn schitterende uitbaters.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
15 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen bij het hotel waar we enorm vriendelijk werden onthaald door de gastvrouw met koffie en zelf gebakken koekjes (was zo lekker dat we ze bijna allemaal op aten ) eerst wat gerust op het leuke tuin terras.

S avonds een heel lekker diner gehad.

Zaterdagmorgen een vroeg ontbijt gehad (7 uur 30) om dan onze grote fietstocht te doen (Rekem - Francorchamps - Rekem , een 200 km).

S Avonds terug heel lekker eten gekregen.

Na een uitgebreid ontbijt zondag morgen afscheid genomen en nog een mooie tip gekregen om de zondag verder in de streek te genieten.

Bedankt aan de uitbaters. Was een mooi weekend.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Zutendaal bekeken
op 0,4 km afstand
Hotel Monika
nr. 4 van 4 in Zutendaal
3 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel The Oak geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel The Oak

Adres: Windmolenstraat 1, Zutendaal 3690, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Zutendaal
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
Prijsklasse: 86 € - 202 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel The Oak 2*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel The Oak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?