Hotel The Oak
Hotel De Klok(Zutendaal)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
119 US$
91 US$
95 US$
  • Bar/lounge
Hotel ECU - Different Hotels(Genk)(Heel veel waar voor je geld!)
84 US$
  • Bar/lounge
142 US$
21 juni 2016 beoordeeld

Echt familiaal gevoel met vriendelijke eigenaars die altijd ter beschikking staan voor een woordje uitleg over een uitstap.
De kamers zelf zijn een beetje verouderd aangezien er geen aparte badkamer is. Het toilet is al helemaal de max. Je kan alleen maar de deur dicht doen als je blijft recht staan....
Het ontbijt was prima in orde met een zelfbereide smoothie en yoghurt met fruit.
Het avondeten is simpel maar wel lekker. Er is telkens een tweede schotel bij het hoofdgerecht die echt wel overbodig is en niet echt past bij het andere hoofdgerecht.

Kamertip: misschien hebben de comfortkamers een betere badkamer + wc...
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
1 juni 2016 beoordeeld

Weer eens naar Hotel The Oak geweest voor een gezellige fiets en wandelvakantie. Steeds is de gastvrouw enorm in de weer om aan onze wensen te voldoen, telkens is het eten tip top in orde, en steeds zijn de kamers gezellig ingericht.
Dit is een Top Hotel om te verblijven, Hilde & Paul zijn schitterende uitbaters.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
15 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen bij het hotel waar we enorm vriendelijk werden onthaald door de gastvrouw met koffie en zelf gebakken koekjes (was zo lekker dat we ze bijna allemaal op aten ) eerst wat gerust op het leuke tuin terras.

S avonds een heel lekker diner gehad.

Zaterdagmorgen een vroeg ontbijt gehad (7 uur 30) om dan onze grote fietstocht te doen (Rekem - Francorchamps - Rekem , een 200 km).

S Avonds terug heel lekker eten gekregen.

Na een uitgebreid ontbijt zondag morgen afscheid genomen en nog een mooie tip gekregen om de zondag verder in de streek te genieten.

Bedankt aan de uitbaters. Was een mooi weekend.

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
20 maart 2015 beoordeeld

Dit weekend een wandelarrangement gehad in dit gezellig hotelletje.
Zeer lekker gegeten !! (ontbijt en avondmaal : de moeite waard om dit bij te boeken!).
Veel info over wandelroutes en tips over de streek, dit alles zeer gemoedelijk en spontaan.
Kortom een aanrader.
Guido en Christel, wilrijk

Kamertip: alle kamers zijn ruim en gezellig
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
1 juni 2014 beoordeeld

Leuk hotel met schitterende eigenaars, Hilde, Paul en familie en team. Zeer leuk gefietst, met uitgestippelde routes door Paul gemaakt. Heerlijk ontbijt en diner. Heel veel gelachen, gezellig. We gaan zeker terug

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
fietsgastvrouw, Manager van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2014

dank u vriendelijk voor uw "review" We vinden het bijzonder leuk als mensen het heerlijk naar hun zin hebben!