Hotel The Oak
  • Bar/lounge
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
1 juni 2016 beoordeeld

Weer eens naar Hotel The Oak geweest voor een gezellige fiets en wandelvakantie. Steeds is de gastvrouw enorm in de weer om aan onze wensen te voldoen, telkens is het eten tip top in orde, en steeds zijn de kamers gezellig ingericht.
Dit is een Top Hotel om te verblijven, Hilde & Paul zijn schitterende uitbaters.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
15 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen bij het hotel waar we enorm vriendelijk werden onthaald door de gastvrouw met koffie en zelf gebakken koekjes (was zo lekker dat we ze bijna allemaal op aten ) eerst wat gerust op het leuke tuin terras.

S avonds een heel lekker diner gehad.

Zaterdagmorgen een vroeg ontbijt gehad (7 uur 30) om dan onze grote fietstocht te doen (Rekem - Francorchamps - Rekem , een 200 km).

S Avonds terug heel lekker eten gekregen.

Na een uitgebreid ontbijt zondag morgen afscheid genomen en nog een mooie tip gekregen om de zondag verder in de streek te genieten.

Bedankt aan de uitbaters. Was een mooi weekend.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
20 maart 2015 beoordeeld

Dit weekend een wandelarrangement gehad in dit gezellig hotelletje.
Zeer lekker gegeten !! (ontbijt en avondmaal : de moeite waard om dit bij te boeken!).
Veel info over wandelroutes en tips over de streek, dit alles zeer gemoedelijk en spontaan.
Kortom een aanrader.
Guido en Christel, wilrijk

Kamertip: alle kamers zijn ruim en gezellig
  • Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
1 juni 2014 beoordeeld

Leuk hotel met schitterende eigenaars, Hilde, Paul en familie en team. Zeer leuk gefietst, met uitgestippelde routes door Paul gemaakt. Heerlijk ontbijt en diner. Heel veel gelachen, gezellig. We gaan zeker terug

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
fietsgastvrouw, Manager van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2014

dank u vriendelijk voor uw "review" We vinden het bijzonder leuk als mensen het heerlijk naar hun zin hebben!

18 mei 2014 beoordeeld

Zopas terug thuis van een midweek-arrangement... We hebben alleen maar lovende woorden voor ons verblijf in Hotel The Oak... We voelden ons onmiddellijk 'thuis', gastvrouw Hilde bezit de gave om de mensen héél gastvrij te ontvangen. Nog een gave : haar lekkere keuken ! We verbleven er 4 nachten, en telkens weer werden we verwend met een overheerlijke maaltijd, met verrassende maar geslaagde combinaties. Ook het ontbijt mocht er wezen : voor ieders wat wils, met elke morgen een verse smoothie en ook een eitje ontbrak niet...
De kamer was klein maar fijn, niets ontbrak voor ons comfort...
De op voorhand uitgestippelde fietsroutes kwamen erg goed van pas. De ligging van The Oak schikt zich uitermate goed om zowel de Hoge Kempen, Haspengouw als Maasland te ontdekken.
Kortom, lieve mensen, een echte aanrader !
Nogmaals een pluimpje voor Hilde en Paul!
Isabelle & Maintje uit Koksijde

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden