“Voor herhaling vatbaar...”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel The Oak
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
18 mei 2014 beoordeeld

Zopas terug thuis van een midweek-arrangement... We hebben alleen maar lovende woorden voor ons verblijf in Hotel The Oak... We voelden ons onmiddellijk 'thuis', gastvrouw Hilde bezit de gave om de mensen héél gastvrij te ontvangen. Nog een gave : haar lekkere keuken ! We verbleven er 4 nachten, en telkens weer werden we verwend met een overheerlijke maaltijd, met verrassende maar geslaagde combinaties. Ook het ontbijt mocht er wezen : voor ieders wat wils, met elke morgen een verse smoothie en ook een eitje ontbrak niet...
De kamer was klein maar fijn, niets ontbrak voor ons comfort...
De op voorhand uitgestippelde fietsroutes kwamen erg goed van pas. De ligging van The Oak schikt zich uitermate goed om zowel de Hoge Kempen, Haspengouw als Maasland te ontdekken.
Kortom, lieve mensen, een echte aanrader !
Nogmaals een pluimpje voor Hilde en Paul!
Isabelle & Maintje uit Koksijde

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel The Oak
Bekijk de nieuwste beoordelingen

29 april 2014 beoordeeld

We zijn van 11 tot 13 April in hotel Oak verbleven .Het was FANTASTISCH.Een heel warm onthaal.Het eten was super .Prachtige uitgestippelde fietsroutes door de gastheer.
Gewoonweg een ontspannend weekend.
We komen zeker terug.

Bedankt Pau en Hilde voor de gastvrijheid

• Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
28 oktober 2013 beoordeeld

Het eerste lang weekend van september hebben wij, samen met onze FOOTCHY-vrienden (16 in totaal) een prachtig weeknd beleefd in The Oak. Verzorgde en aangename kamers ! Zeer joviale en enthousiaste gastvrouw en -heer ! 2 x overheerlijk gegeten. Prachtige streek en ideale uitvalsbasis voor Limburg (Belgisch, als Nederlands) te ontdekken. Een aanrader ....
Tiene

• Verbleef: September, 2013, reisde met vrienden
21 september 2013 beoordeeld

heerlijk om er te fietsen
wel helling op helling af maar heel bosrijk gebied
mooi uitgestippelde routes
heerlijk eten
mooie kamers
je kan goed je fiets achterlaten in de garage
huiselijk ingericht
gastheer vertelt bezienswaardigheden
rustig gelegen

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
20 september 2013 beoordeeld

Dit niet al te grote hotel ligt midden in de mooiste fiets- en wandelstreek van Vlaanderen.
Wij werden ontvangen en kregen onmiddellijk alle mogelijkheden in de buurt met kaarten, afstanden, bezienswaardigheden kortom perfecte ontvangst. De gastvrouw, Hilde De Backer, is niet voor niets door Vlaanderen lekker land als favoriete gastvrouw van Vlaanderen verkozen
Het lekkere ontbijt was meer dan voldoende en werd geregeld bijgevuld. Het avondeten was mooi gebracht, was zeer lekker, met vele streekproducten bereid, daar nog een fantastisch lekkere witte wijn bij van Chateau Genoelselderen, alweer top !
Onze fietsen konden in de garage en wie zelf geen fiets meeneemt kan hier gerust ééntje huren. Dit is een zeer gezellig hotel waar wij zeker terug gaan !

• Verbleef: September, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Zutendaal in overweging
op 0.4 km afstand
Hotel Monika
nr. 4 van 4 in Zutendaal
3 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel The Oak geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel The Oak

Adres: Windmolenstraat 1, Zutendaal 3690, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Zutendaal
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
Prijsklasse: 90 € - 118 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel The Oak 2*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel The Oak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?