“Super Weekend”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel The Oak
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
Gavere, België
“Super Weekend”
Beoordeeld op 29 april 2014

We zijn van 11 tot 13 April in hotel Oak verbleven .Het was FANTASTISCH.Een heel warm onthaal.Het eten was super .Prachtige uitgestippelde fietsroutes door de gastheer.
Gewoonweg een ontspannend weekend.
We komen zeker terug.

Bedankt Pau en Hilde voor de gastvrijheid

• Verbleef April, 2014, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

29 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (4)
Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Nederlands
  • Alles
Eerst Nederlands
Gent, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 28 oktober 2013

Het eerste lang weekend van september hebben wij, samen met onze FOOTCHY-vrienden (16 in totaal) een prachtig weeknd beleefd in The Oak. Verzorgde en aangename kamers ! Zeer joviale en enthousiaste gastvrouw en -heer ! 2 x overheerlijk gegeten. Prachtige streek en ideale uitvalsbasis voor Limburg (Belgisch, als Nederlands) te ontdekken. Een aanrader ....
Tiene

• Verbleef September, 2013, bezocht met vrienden
Eeklo, Oost-Vlaanderen, Belgium
2 beoordelingen
Beoordeeld op 21 september 2013

heerlijk om er te fietsen
wel helling op helling af maar heel bosrijk gebied
mooi uitgestippelde routes
heerlijk eten
mooie kamers
je kan goed je fiets achterlaten in de garage
huiselijk ingericht

8 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 20 september 2013

Dit niet al te grote hotel ligt midden in de mooiste fiets- en wandelstreek van Vlaanderen.
Wij werden ontvangen en kregen onmiddellijk alle mogelijkheden in de buurt met kaarten, afstanden, bezienswaardigheden kortom perfecte ontvangst. De gastvrouw, Hilde De Backer, is niet voor niets door Vlaanderen lekker land als favoriete gastvrouw van Vlaanderen verkozen
Het lekkere ontbijt was meer dan voldoende en werd geregeld bijgevuld. Het avondeten was mooi gebracht, was zeer lekker, met vele streekproducten bereid, daar nog een fantastisch lekkere witte wijn bij van Chateau Genoelselderen, alweer top !
Onze fietsen konden in de garage en wie zelf geen fiets meeneemt kan hier gerust ééntje huren. Dit is een zeer gezellig hotel waar wij zeker terug gaan !

• Verbleef September, 2013, bezocht met familie
Driebergen, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 26 juni 2013

Hotel the Oak in Zutendaal is een gastvrij verblijf waar je zeer welkom bent. Wij verbleven hier 9 dagen. Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Het fietsroutenetwerk is zo goed als autovrij wat zeer prettig is. Paul, onze gastheer had al routekaartjes met knooppunten gemaakt,wat een mooie service. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Door Hilde, de gastvrouw en tevens kokkin werd heerlijk gekookt. Kortom een fijn hotel om te verblijven. Fam. Bor uit Nederland

• Verbleef Juni, 2013, bezocht met een partner
fietsgastvrouw, Owner van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordeling, 3 juli 2013
Hallo Nederlandse vrienden,
ja ja dat moeten jullie wel toegeven hier - dat ons fietsparadijs hier in Belgisch Limburg zo fantastisch is! :-)
fijn dat jullie hier een mooie tijd hebben gehad!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Zutendaal in overweging
op 2.3 km afstand
De Edelsteen
nr. 2 van 4 in Zutendaal
15 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel The Oak geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel The Oak

Gelegenheid: Hotel The Oak
Adres: Windmolenstraat 1, Zutendaal 3690, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Zutendaal
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
Prijsklasse (per nacht): 85 € - 206 €
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel The Oak 2*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel The Oak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?