“Footchy”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel The Oak
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
28 oktober 2013 beoordeeld

Het eerste lang weekend van september hebben wij, samen met onze FOOTCHY-vrienden (16 in totaal) een prachtig weeknd beleefd in The Oak. Verzorgde en aangename kamers ! Zeer joviale en enthousiaste gastvrouw en -heer ! 2 x overheerlijk gegeten. Prachtige streek en ideale uitvalsbasis voor Limburg (Belgisch, als Nederlands) te ontdekken. Een aanrader ....
Tiene

• Verbleef: September, 2013, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

21 september 2013 beoordeeld

heerlijk om er te fietsen
wel helling op helling af maar heel bosrijk gebied
mooi uitgestippelde routes
heerlijk eten
mooie kamers
je kan goed je fiets achterlaten in de garage
huiselijk ingericht
gastheer vertelt bezienswaardigheden
rustig gelegen

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
20 september 2013 beoordeeld

Dit niet al te grote hotel ligt midden in de mooiste fiets- en wandelstreek van Vlaanderen.
Wij werden ontvangen en kregen onmiddellijk alle mogelijkheden in de buurt met kaarten, afstanden, bezienswaardigheden kortom perfecte ontvangst. De gastvrouw, Hilde De Backer, is niet voor niets door Vlaanderen lekker land als favoriete gastvrouw van Vlaanderen verkozen
Het lekkere ontbijt was meer dan voldoende en werd geregeld bijgevuld. Het avondeten was mooi gebracht, was zeer lekker, met vele streekproducten bereid, daar nog een fantastisch lekkere witte wijn bij van Chateau Genoelselderen, alweer top !
Onze fietsen konden in de garage en wie zelf geen fiets meeneemt kan hier gerust ééntje huren. Dit is een zeer gezellig hotel waar wij zeker terug gaan !

• Verbleef: September, 2013, reisde met familie
26 juni 2013 beoordeeld

Hotel the Oak in Zutendaal is een gastvrij verblijf waar je zeer welkom bent. Wij verbleven hier 9 dagen. Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Het fietsroutenetwerk is zo goed als autovrij wat zeer prettig is. Paul, onze gastheer had al routekaartjes met knooppunten gemaakt,wat een mooie service. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Door Hilde, de gastvrouw en tevens kokkin werd heerlijk gekookt. Kortom een fijn hotel om te verblijven. Fam. Bor uit Nederland

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
fietsgastvrouw, Owner van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2013

Hallo Nederlandse vrienden,
ja ja dat moeten jullie wel toegeven hier - dat ons fietsparadijs hier in Belgisch Limburg zo fantastisch is! :-)
fijn dat jullie hier een mooie tijd hebben gehad!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul

21 juni 2013 beoordeeld

Wij mochten een midweek beleven bij Hilde en Paul, en dat zullen we nooit vergeten. Het onthaal was dusdanig dat we precies bij beste vrienden binnenkwamen, en ons direct thuis voelden. We hadden een koppel mede vakantiegangers die er ook mee de sfeer instaken. Hilde is een prima kokkin, Paul haar rechterhand, en een prima gids voor wandel- en fietsroutes. Ons mogen ze zeker nog terug verwachten, we hadden er prachtige dagen op alle gebied.
Spijtig dat mooie liedjes nooit lang duren.
Hilde en Paul, doe zo voort, voor ons kon het niet beter !!!
Bedankt voor alles, en tot ziens, Bernard en Carine

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met familie

Hallo carine, fijn dat jullie het goed hadden bij ons. Jullie waren dan ook echte moedige ffietsers, want het was niet altijd even mooi weer - maar jullie tafelgenoteen maakten wel veel goed he! :-)
we verwelkomen jullie zeker graag eens terug bij ons hier in Zutendaal!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Zutendaal bekeken
op 0.4 km afstand
Hotel Monika
nr. 4 van 4 in Zutendaal
3 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel The Oak geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel The Oak

Adres: Windmolenstraat 1, Zutendaal 3690, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Zutendaal
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
Prijsklasse: 85 € - 111 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel The Oak 2*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel The Oak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?