“Ideale fiets-en wandelhotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel The Oak
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Ideale fiets-en wandelhotel”
Beoordeeld op 20 september 2013

Dit niet al te grote hotel ligt midden in de mooiste fiets- en wandelstreek van Vlaanderen.
Wij werden ontvangen en kregen onmiddellijk alle mogelijkheden in de buurt met kaarten, afstanden, bezienswaardigheden kortom perfecte ontvangst. De gastvrouw, Hilde De Backer, is niet voor niets door Vlaanderen lekker land als favoriete gastvrouw van Vlaanderen verkozen
Het lekkere ontbijt was meer dan voldoende en werd geregeld bijgevuld. Het avondeten was mooi gebracht, was zeer lekker, met vele streekproducten bereid, daar nog een fantastisch lekkere witte wijn bij van Chateau Genoelselderen, alweer top !
Onze fietsen konden in de garage en wie zelf geen fiets meeneemt kan hier gerust ééntje huren. Dit is een zeer gezellig hotel waar wij zeker terug gaan !

• Verbleef September, 2013, bezocht met familie
Schrijf een beoordeling

30 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (5)
Datum | Waardering
Driebergen, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 26 juni 2013

Hotel the Oak in Zutendaal is een gastvrij verblijf waar je zeer welkom bent. Wij verbleven hier 9 dagen. Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Het fietsroutenetwerk is zo goed als autovrij wat zeer prettig is. Paul, onze gastheer had al routekaartjes met knooppunten gemaakt,wat een mooie service. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Door Hilde, de gastvrouw en tevens kokkin werd heerlijk gekookt. Kortom een fijn hotel om te verblijven. Fam. Bor uit Nederland

• Verbleef Juni, 2013, bezocht met een partner
fietsgastvrouw, Owner van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordeling, 3 juli 2013
Hallo Nederlandse vrienden,
ja ja dat moeten jullie wel toegeven hier - dat ons fietsparadijs hier in Belgisch Limburg zo fantastisch is! :-)
fijn dat jullie hier een mooie tijd hebben gehad!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul
Desselgem, West-Vlaanderen, Belgium
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
Beoordeeld op 21 juni 2013

Wij mochten een midweek beleven bij Hilde en Paul, en dat zullen we nooit vergeten. Het onthaal was dusdanig dat we precies bij beste vrienden binnenkwamen, en ons direct thuis voelden. We hadden een koppel mede vakantiegangers die er ook mee de sfeer instaken. Hilde is een prima kokkin, Paul haar rechterhand, en een prima gids voor wandel- en fietsroutes. Ons mogen ze zeker nog terug verwachten, we hadden er prachtige dagen op alle gebied.
Spijtig dat mooie liedjes nooit lang duren.
Hilde en Paul, doe zo voort, voor ons kon het niet beter !!!
Bedankt voor alles, en tot ziens, Bernard en Carine

• Verbleef Juni, 2013, bezocht met familie
Hallo carine, fijn dat jullie het goed hadden bij ons. Jullie waren dan ook echte moedige ffietsers, want het was niet altijd even mooi weer - maar jullie tafelgenoteen maakten wel veel goed he! :-)
we verwelkomen jullie zeker graag eens terug bij ons hier in Zutendaal!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul
Diksmuide, West-Vlaanderen, Belgium
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 3 juni 2013

We hebben een superverblijf gehad bij Hilde en Paul !!
Uitstekende service, superkamer en overheerlijk eten !!!
Zalig genieten op het terras van een heerlijk biertje, in het gezelschap van de Bonte Specht, de Groenling en de vele mussen.
Zeer rustig gelegen, zeker voor herhaling vatbaar !!

• Verbleef Mei, 2013, bezocht met een partner
Menen, België
Niveau 5 bijdrager
66 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 33 nuttige stemmen
Beoordeeld op 5 mei 2013

Wij waren bij Hilde en Paul van het hotel the Oak in Zutendaal van 29/05/13 tot 3/6/13. Vanaf het eerste moment voelden wij ons 'thuis'.
De info over de streek en de uitgestippelde routes van Paul vielen enorm goed mee. Nog nooit kregen we in een hotel dergelijke informatie over fietsroutes uit de regio.
De maaltijden die Hilde ons serveerde waren heel lekker en afwisselend.
Het is een plaats waar we zeker nog terug zullen gaan.
Gr en thx
Martine en Marc

Kamertip: Ik vermoed dat alle kamers even rustig gelegen zijn.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Mei, 2013, bezocht met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Zutendaal bekeken
op 0.4 km afstand
De Edelsteen
nr. 2 van 4 in Zutendaal
15 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel The Oak geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel The Oak

Gelegenheid: Hotel The Oak
Adres: Windmolenstraat 1, Zutendaal 3690, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Zutendaal
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
Prijsklasse (per nacht): 84 € - 203 €
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel The Oak 2*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel The Oak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?