“fiets-wandelhotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Hotel The Oak
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
26 juni 2013 beoordeeld

Hotel the Oak in Zutendaal is een gastvrij verblijf waar je zeer welkom bent. Wij verbleven hier 9 dagen. Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Het fietsroutenetwerk is zo goed als autovrij wat zeer prettig is. Paul, onze gastheer had al routekaartjes met knooppunten gemaakt,wat een mooie service. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Door Hilde, de gastvrouw en tevens kokkin werd heerlijk gekookt. Kortom een fijn hotel om te verblijven. Fam. Bor uit Nederland

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
fietsgastvrouw, Owner van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2013

Hallo Nederlandse vrienden,
ja ja dat moeten jullie wel toegeven hier - dat ons fietsparadijs hier in Belgisch Limburg zo fantastisch is! :-)
fijn dat jullie hier een mooie tijd hebben gehad!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul

Schrijf een beoordeling

21 juni 2013 beoordeeld

Wij mochten een midweek beleven bij Hilde en Paul, en dat zullen we nooit vergeten. Het onthaal was dusdanig dat we precies bij beste vrienden binnenkwamen, en ons direct thuis voelden. We hadden een koppel mede vakantiegangers die er ook mee de sfeer instaken. Hilde is een prima kokkin, Paul haar rechterhand, en een prima gids voor wandel- en fietsroutes. Ons mogen ze zeker nog terug verwachten, we hadden er prachtige dagen op alle gebied.
Spijtig dat mooie liedjes nooit lang duren.
Hilde en Paul, doe zo voort, voor ons kon het niet beter !!!
Bedankt voor alles, en tot ziens, Bernard en Carine

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met familie

Hallo carine, fijn dat jullie het goed hadden bij ons. Jullie waren dan ook echte moedige ffietsers, want het was niet altijd even mooi weer - maar jullie tafelgenoteen maakten wel veel goed he! :-)
we verwelkomen jullie zeker graag eens terug bij ons hier in Zutendaal!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul

3 juni 2013 beoordeeld

We hebben een superverblijf gehad bij Hilde en Paul !!
Uitstekende service, superkamer en overheerlijk eten !!!
Zalig genieten op het terras van een heerlijk biertje, in het gezelschap van de Bonte Specht, de Groenling en de vele mussen.
Zeer rustig gelegen, zeker voor herhaling vatbaar !!

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met een partner
5 mei 2013 beoordeeld

Wij waren bij Hilde en Paul van het hotel the Oak in Zutendaal van 29/05/13 tot 3/6/13. Vanaf het eerste moment voelden wij ons 'thuis'.
De info over de streek en de uitgestippelde routes van Paul vielen enorm goed mee. Nog nooit kregen we in een hotel dergelijke informatie over fietsroutes uit de regio.
De maaltijden die Hilde ons serveerde waren heel lekker en afwisselend.
Het is een plaats waar we zeker nog terug zullen gaan.
Gr en thx
Martine en Marc

Kamertip: Ik vermoed dat alle kamers even rustig gelegen zijn.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
19 oktober 2012 beoordeeld

We hebben onlangs een 3-tal dagen doorgebracht in The Oak.
't Was heel gezellig, gastvrij onthaal, lekker eten en fietstochten (waar we voor gekomen waren) à volonté.
Paul heeft er zijn werk van gemaakt om alles zorgvuldig voor te bereiden en Hilde is een leuke, gastvrije dame. Ook van de kamers is niets dan goed te zeggen.
Zeker eens verblijven en genieten van de goede zorgen van Paul en Hilde.

• Verbleef: September, 2012, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Zutendaal bekeken
op 0.4 km afstand
Hotel Monika
nr. 4 van 4 in Zutendaal
3 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel The Oak geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel The Oak

Adres: Windmolenstraat 1, Zutendaal 3690, België
Locatie: België > Vlaanderen > Limburg Province > Zutendaal
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 B&B's / pensions in Zutendaal
Prijsklasse: 85 € - 110 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Hotel The Oak 2*
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel The Oak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?