Hotel The Oak
Hotel De Klok(Zutendaal)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
116 US$
91 US$
95 US$
  • Bar/lounge
Hotel ECU - Different Hotels(Genk)(Heel veel waar voor je geld!)
84 US$
82 US$
  • Bar/lounge
142 US$
21 juni 2013 beoordeeld

Wij mochten een midweek beleven bij Hilde en Paul, en dat zullen we nooit vergeten. Het onthaal was dusdanig dat we precies bij beste vrienden binnenkwamen, en ons direct thuis voelden. We hadden een koppel mede vakantiegangers die er ook mee de sfeer instaken. Hilde is een prima kokkin, Paul haar rechterhand, en een prima gids voor wandel- en fietsroutes. Ons mogen ze zeker nog terug verwachten, we hadden er prachtige dagen op alle gebied.
Spijtig dat mooie liedjes nooit lang duren.
Hilde en Paul, doe zo voort, voor ons kon het niet beter !!!
Bedankt voor alles, en tot ziens, Bernard en Carine

• Verbleef: juni 2013, reisde met familie
fietsgastvrouw, Owner van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2013

Hallo carine, fijn dat jullie het goed hadden bij ons. Jullie waren dan ook echte moedige ffietsers, want het was niet altijd even mooi weer - maar jullie tafelgenoteen maakten wel veel goed he! :-)
we verwelkomen jullie zeker graag eens terug bij ons hier in Zutendaal!
Met gastvrije groet,
Hilde en Paul

3 juni 2013 beoordeeld

We hebben een superverblijf gehad bij Hilde en Paul !!
Uitstekende service, superkamer en overheerlijk eten !!!
Zalig genieten op het terras van een heerlijk biertje, in het gezelschap van de Bonte Specht, de Groenling en de vele mussen.
Zeer rustig gelegen, zeker voor herhaling vatbaar !!

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
5 mei 2013 beoordeeld

Wij waren bij Hilde en Paul van het hotel the Oak in Zutendaal van 29/05/13 tot 3/6/13. Vanaf het eerste moment voelden wij ons 'thuis'.
De info over de streek en de uitgestippelde routes van Paul vielen enorm goed mee. Nog nooit kregen we in een hotel dergelijke informatie over fietsroutes uit de regio.
De maaltijden die Hilde ons serveerde waren heel lekker en afwisselend.
Het is een plaats waar we zeker nog terug zullen gaan.
Gr en thx
Martine en Marc

Kamertip: Ik vermoed dat alle kamers even rustig gelegen zijn.
  • Verbleef: mei 2013, reisde met familie
19 oktober 2012 beoordeeld

We hebben onlangs een 3-tal dagen doorgebracht in The Oak.
't Was heel gezellig, gastvrij onthaal, lekker eten en fietstochten (waar we voor gekomen waren) à volonté.
Paul heeft er zijn werk van gemaakt om alles zorgvuldig voor te bereiden en Hilde is een leuke, gastvrije dame. Ook van de kamers is niets dan goed te zeggen.
Zeker eens verblijven en genieten van de goede zorgen van Paul en Hilde.

• Verbleef: september 2012, reisde alleen
24 september 2012 beoordeeld

Hotel "the Oak" is ideaal gelegen om vandaar uit fietstochten of wandelingen te maken. Dit heeft men daar ook begrepen: men heeft een volledige kaft met zeer verzorgde fietstochten uitgewerkt.
Als je een fietstocht wil maken krijg je een kaartje mee met de knooppunten die je zult passeren en een boekje met alle bezienswaardigheden voor onderweg.
Ook het hotel zelf is fantastisch: een goed ontbijt met alle mogelijkheden van brood en broodjes, toespijs, fruit enz.. 's avonds wordt je dan nog verwend door iedere avond een "specialiteit van het huis" waar je moeite mee hebt om te stoppen!
Echt een aanrader.

• Verbleef: september 2012, reisde met familie