Beoordeeld op 3 juni 2013

We hebben een superverblijf gehad bij Hilde en Paul !!
Uitstekende service, superkamer en overheerlijk eten !!!
Zalig genieten op het terras van een heerlijk biertje, in het gezelschap van de Bonte Specht, de Groenling en de vele mussen.
Zeer rustig gelegen, zeker voor herhaling vatbaar !!

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 mei 2013

Wij waren bij Hilde en Paul van het hotel the Oak in Zutendaal van 29/05/13 tot 3/6/13. Vanaf het eerste moment voelden wij ons 'thuis'.
De info over de streek en de uitgestippelde routes van Paul vielen enorm goed mee. Nog nooit kregen we in een hotel dergelijke informatie over fietsroutes uit de regio.
De maaltijden die Hilde ons serveerde waren heel lekker en afwisselend.
Het is een plaats waar we zeker nog terug zullen gaan.
Gr en thx
Martine en Marc

Kamertip: Ik vermoed dat alle kamers even rustig gelegen zijn.
  • Verbleef: mei 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 19 oktober 2012

We hebben onlangs een 3-tal dagen doorgebracht in The Oak.
't Was heel gezellig, gastvrij onthaal, lekker eten en fietstochten (waar we voor gekomen waren) à volonté.
Paul heeft er zijn werk van gemaakt om alles zorgvuldig voor te bereiden en Hilde is een leuke, gastvrije dame. Ook van de kamers is niets dan goed te zeggen.
Zeker eens verblijven en genieten van de goede zorgen van Paul en Hilde.

• Verbleef: september 2012, reisde alleen
Beoordeeld op 24 september 2012

Hotel "the Oak" is ideaal gelegen om vandaar uit fietstochten of wandelingen te maken. Dit heeft men daar ook begrepen: men heeft een volledige kaft met zeer verzorgde fietstochten uitgewerkt.
Als je een fietstocht wil maken krijg je een kaartje mee met de knooppunten die je zult passeren en een boekje met alle bezienswaardigheden voor onderweg.
Ook het hotel zelf is fantastisch: een goed ontbijt met alle mogelijkheden van brood en broodjes, toespijs, fruit enz.. 's avonds wordt je dan nog verwend door iedere avond een "specialiteit van het huis" waar je moeite mee hebt om te stoppen!
Echt een aanrader.

• Verbleef: september 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 26 augustus 2012

Met 7 vrienden hebben wij een fietsarrangement geboekt in The Oak en mede dank zij het goede weer is dit een fantastisch leuke vakantie geweest. De kamers zijn prima in ordfe, de maaltijden hééééél lekker en zelfs vrij copieus. Op aanraden van Paul, onze gastheer, hebben wij enkele schitterende fietstochten gemaakt doorheen de provincie Limburg. Volgend jaar komen wij zeker terug!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met vrienden
fietsgastvrouw, Manager van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2012

Hallo Simone,
Bedankt voor je leuke commentaar - we verwelkomen jullie graag volgend jaar eens opnieuw!
uw gastheer paul en gastvrouw Hilde