Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven in de familiekamer voor 1 nachtje. En wij hadden amper opmerkingen. Mooie kamer, 1 stapelbed en 1 dubbel bed, goeie bedden trouwens.
Goed geslapen. Raam kon open want vliegenraam aanwezig.
Propere, vernieuwde badkamer. Bad met douchekop.
Ook het ontbijt was ok. Keuze genoeg en lekker buffetje.

Datum van verblijf: september 2019
IngeDeKlok, Manager van Hotel De Klok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2019

Dat is fijn om te lezen daar doen we het voor. Dank u wel.

Beoordeeld op 11 maart 2019

We komen hier vaker en het is altijd goed. Mooie schone kamers, keuze uit verschillende kamers, geweldige brasserie en vriendelijk en professioneel. Monique, Inge, Kelly en staf bedankt en tot de volgende
keer.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Blijkbaar rustige periode. Hartelijk ontvangst. Alles netjes maar eenvoudig. Ontbijtje door vriendelijke dame geserveerd was de enigste gast Zomers zou het vol met groepen zitten. Restaurant en buiten terras ziet er goed uit. Zomers waarschijnlijk aanrader

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Na verschillende bezoeken aan de brasserie heb ik hier een kamer geboekt voor mijn schoonfamilie. Zoals altijd was het personeel supervriendelijk. De kamers waren onlangs vernieuwd en eer gezellig ingericht. We zijn met ons schoonouders mee komen ontbijten, dit was een prima ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

Leuk hotelletje, lekkere brasserie, gezellig terras en vriendelijk personeel/eigenaar.
Ontbijt: zondag OK maar maandag overschot van zondag opeten (echt den overschot, wat er niet meer was, was er niet neer! harde koffiekoeken) Spijtig van die af te bakken broodjes, echt niet lekker (tegenwoordig in veel hotels zo'n brood, voor mij direct een afknapper)
Kamer (superieure): afwerking amateuristisch (electriciteit, parket) wel proper en fijn ingericht met leuk zithoekje
Badkamer: wastafel te hoog en kraan in de weg. Bad met douche, douche langs de schuine kant van het bad, gevaarlijk om uit te glijden. geen termostatische kraan en water heel heet, zeer gevaarlijk om je te verbranden! Proper en net met alle prodruktjes aanwezig. Indien U wens te boeken in deze buurt zou ik het hotelletje wel aanraden. Omgeving: goede uitvalbasis om het natuurpark de hoge kempen te verkennen, wandel en fietsroutes super.

Datum van verblijf: april 2018
IngeDeKlok, Eigenaar van Hotel De Klok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Beste

Wat fijn dat u het naar u zin heb gehad , ik ben er niet goed uit gekomen (daar wij elke dag met verse producten werken) wat er precies is gebeurd met het brood , wij gebruiken nooit geen brood van de vorige dag daar maken wij o.a croutons mee. Verder mag u ten alle tijden altijd bij vragen , de ontbijt dame zal u altijd terwille zijn om als het haar zou zijn ontgaan zaken aan te vullen. U heeft gelijk wat betreft de kamer deze zijn nog niet zo op punt als we zouden willen, we zijn volop bezig met het vernieuwen van de kamers zoals u al had gezien zijn we begonnen met het vernieuwen van de vloeren een Nespresso , smart tv e.d , maar ook de inrichting wordt nog grondig aan gepakt. Wie weet komt u daar ook nog is van genieten in de toekomst. Fijn dat u er was.