“Echt lekker ”

Frituur de Krekel
Geclassificeerd als nr. 12 van 21 Restaurants in Zutendaal
Keukens: Fastfood
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf Landal mooi Zutendaal ben je hier zo. Hier is een frituur in een caravan langs de weg. Kom je op drukke tijden probeer dan aan de kant van de frituur te parkeren. Oversteken met kinderen wordt anders een uitdaging. Heb je kleine eters bestel dan gerust een kinderportie voor twee anders hebben ze veel te veel want hier krijg je echt meer dan genoeg. Frikandellen smaakte hier ook lekker. Dat viel elders nogal eens wat tegen.

Veel belgen staan hier ook in de rij voor hun friet. Lijkt mij een goed teken.

Wij hebben hier lekker gegeten voor mij een dikke aanrader.

10 augustus 2018 beoordeeld

vroeger was dit een goed frituur maar nu heel wat minder. de hoeveelheid is goed, maar de kwaliteit minder. We gaan hier enkel als de rest gesloten is. Ook de bediening is niet altijd even vriendelijk

13 mei 2017 beoordeeld

Na aanbeveling naar De Krekel geweest. Gekozen voor een kleine hamburger en een kleine friet. Hamburger was ok, zoals je hem verwacht. Patat was mega voor een kleine portie saus was ook overdadig veel. Eet de friet zonder zout want dat gaat er ook royaal over. Bediening vlot, prijs oké.

16 oktober 2016 beoordeeld

Een nostalgie als je nog een frituur tegenkomt in een "caravan"
ziet er niet zo mooi en verzorgd uit als een "gewone" frituur
De grote hamburgerbroodjes waren eigenlijk voor 2 personen...
Voor de rest niks speciaal aan deze frituur...

11 augustus 2016 beoordeeld

Porties zijn groot, het bakje dat je besteld wordt nog eens dubbel gevuld wanneer ze de friet inpakken. De hamburgers bestaan uit een groot rond brood, geen broodje, eerder een brood dat je haalt bij de bakker waarvan je dan verwacht dat het gesneden is in 100 sneetjes. Dan leggen ze er een hamburger tussen waarvan de diameter ongeveer 3 keer kleiner is als het brood dus als je de hamburger aan het eten bent krijg je hem ten eerste nooit op en ten tweede ben je meer brood aan het eten dan iets anders. Je kan gaan zoeken naar je vlees. Ik heb persoonlijk ook geen behoefte om 3 stukken vlees tussen het brood te bestellen want dat kan ook. Er is ook geen mogelijkheid om een kleiner normaal hamburgerbroodje te bestellen tenzij je een bicky burger neemt die trouwens wel héél lekker is. Tip: Zorg dat klanten ook een normaal hamburgerbroodje kunnen bestellen. De laatste keer dat ik er was had ik er echt genoeg van dat de kwaliteit van de frieten zo op en neer gaat. De frieten waren niet lekker, ik weet niet wat er scheelde maar gewoon niet lekker. Het stoofvlees kwam uit bokaal zoals je wel kunt verwachten in de meeste frituur maar deze was smaakloos, slecht gekruid en het vlees van slechte kwaliteit, soms had ik echt complete brokken vet in mijn mond. Echt niet te eten. De frikadellen die ik erbij bestelde waren werkelijk van de slechts mogelijke goedkoopste kwaliteit, juist alsof ik karton aan het eten was. Uiteindelijk heb ik meer als de helft weggegooid. Ik kwam er vaak in het verleden, soms is het ok en op andere momenten gewoon slecht. De laatste keer was de druppel, daar ga ik nooit meer tenzij voor een bicky burger.

Reizigers die Frituur de Krekel bekeken, bekeken ook

Zutendaal, Limburg Province

In Frituur de Krekel geweest? Deel je ervaringen!