“Verrassend”
Beoordeling van De Kapelanij

De Kapelanij
Geclassificeerd als nr. 5 van 21 Restaurants in Zutendaal
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten iets om te eten in Zutendaal en de meeste restaurants waren volzet of gereserveerd. We kwamen hier eigenlijk toevallig. Alles is goed meegevallen. Vriendelijke bediening, lekker eten, mee dan genoeg en de prijs valt ook mee.

Datum van bezoek: augustus 2018

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier toevallig terecht. Het restaurant wordt gerund door jongeren. Er is een kleine kaart, maar goede keuze en soms zijn er specials. Er is zelfbediening, maar ook wordt je op het terras bediend. Alles heel relax.

Datum van bezoek: juli 2018
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor een eerlijke prijs. Alles is er proper en verzorgd.
Ruime keuze, je haalt je drankjes bij de zelfbediening en bestelt je eten dat ze dan aan tafel brengen.
Een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2017
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na blotenvoetenpad hier toevallig komen lunchen en échte aanrader.
Open, warm, knap kader om lunchen.
Lekkere gerechten, eerlijk en correct.
Heel lieve attente gastvrouw.
Dat dit een sociaal concept is maakt plek nog meer een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime zaak met groot terras. Rustig gelegen. Vlotte bediening. Uitgebreide kaart. De moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die De Kapelanij bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province
Zutendaal, Limburg Province

In De Kapelanij geweest? Deel je ervaringen!