Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 122
PricelineUS$ 122
Hotels.comUS$ 122
TravelocityUS$ 122
eDreamsUS$ 122
Orbitz.comUS$ 122
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel erg goed en uitgebreid ontbijt, kamer oke, avondeten prijs/kwaliteit een voldoende. Helaas tot daar het goede nieuws
Op 'n zonnige zomeravond na 22u wordt er van je verwacht in stilte op je kamer te zitten of elders in het centrum iets te gaan drinken. Nog wat gezellig napraten werd onmiddellijk als "kabaal" bestempeld ipv eerst even op een beleefde manier te komen vragen om iets stiller te zijn, rustig een gezelschapspelletje spelen werd gevraagd om hiermee klokslag 22u op te houden, etc...
Hotel is goeie uitvalsbasis om te fietsen, wandelen of andere activiteiten te ondernemen, maar de uitbaters hebben niet het empathisch vermogen om een gastengroep (in ons geval: mannen en vrouwen van middelbare leeftijd) te laten thuis voelen. Kortom, prima voor bvb. koppels en rustzoekers die graag erg vroeg gaan slapen of bereid zijn elders te gaan, maar niet voor een groep mensen die gewoon graag samen met elkaar gezellig wat tijd willen door brengen. Wat ons betreft dus helaas een ontgoocheling en een gemiste kans, wij komen dus niet meer terug.
Gouden tip: vermeld dit uitdrukkelijk op jullie website zodat gasten hier vooraf op de hoogte van zijn! Dat zorgt voor duidelijkheid en geen desillusies achteraf.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 21 september 2020

We hebben genoten in dit hotel. Kamer was netjes en ruim. Op het ontbijt viel niks aan te merken. Het avondeten was prima, het vlees smolt weg in de mond. De eigenaars waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 19 augustus 2020

fijn hotel goed gelegen bij centrum Kanne maar toch heel rustig om te slapen onze kamer was een standaard kamer met al wat er moet zijn ( klein min puntje geen kluisje in onze kamer) maar heel proper
het ontbijt is ok rekening gehouden met de corona verplichtingen aan de receptie zeer vriendelijke ontvangst en gedienstig gratis parking voor de deur en grote parking om de hoek
konden niet dineren in 't hotel altijd volzet

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

"Thuiskomen" was het gevoel, telkens als we hoteldeur binnen kwamen. Het voelde als een warme deken,ook de begroeting van het uitbaters echtpaar. Een perfecte kamer, alles werkte en vooral geen design, gewoon goed dus. Het hotel staat amper 100 meter over de grens, maar wij voelden ons in het buitenland. Na jaren de kersttijd doorgebracht te hebben in Maastricht, nu eens net over de grens gekeken. We komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een net hotel met vriendelijk personeel. De kamer was vernieuwd en ruim. Ontbijt was in orde, met een eitje naar keuze. Maastricht ligt op wandelafstand van een 5tal km. Grotten van Kanne bevindt zich op een klein kilometer van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019