Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 120
PricelineUS$ 120
Hotels.comUS$ 120
TravelocityUS$ 120
Orbitz.comUS$ 120
eDreamsUS$ 120
Beoordeeld op 21 september 2020

We hebben genoten in dit hotel. Kamer was netjes en ruim. Op het ontbijt viel niks aan te merken. Het avondeten was prima, het vlees smolt weg in de mond. De eigenaars waren zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 19 augustus 2020

fijn hotel goed gelegen bij centrum Kanne maar toch heel rustig om te slapen onze kamer was een standaard kamer met al wat er moet zijn ( klein min puntje geen kluisje in onze kamer) maar heel proper
het ontbijt is ok rekening gehouden met de corona verplichtingen aan de receptie zeer vriendelijke ontvangst en gedienstig gratis parking voor de deur en grote parking om de hoek
konden niet dineren in 't hotel altijd volzet

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

"Thuiskomen" was het gevoel, telkens als we hoteldeur binnen kwamen. Het voelde als een warme deken,ook de begroeting van het uitbaters echtpaar. Een perfecte kamer, alles werkte en vooral geen design, gewoon goed dus. Het hotel staat amper 100 meter over de grens, maar wij voelden ons in het buitenland. Na jaren de kersttijd doorgebracht te hebben in Maastricht, nu eens net over de grens gekeken. We komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een net hotel met vriendelijk personeel. De kamer was vernieuwd en ruim. Ontbijt was in orde, met een eitje naar keuze. Maastricht ligt op wandelafstand van een 5tal km. Grotten van Kanne bevindt zich op een klein kilometer van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Hotel op 10 min van Maastricht.
Verschillende plaatsen rond hotel te voet te bezoeken.
Kamers proper, ontbijt in orde. Uitbaatster komt vragen of er eitjes moeten zijn. Keuze vrij.
Glutenvrij ontbijt geen probleem(best op aanvraag denk ik).
tip 1:rechtstreeks boeken.
tip 2:bezoek je Maaastricht parkeer in parkingen'stadspark' max 7€ voor dagje. 10 min stappen naar centrum. Snel volzet.

Andere parkings in centrum 1€ per 21min.Parking in centrum in gebouw van Jumbo zelfde prijs maar eerste uur terug betaalt bij aankoop 30€

Datum van verblijf: september 2019