Priceline
StayForLong
Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

"Thuiskomen" was het gevoel, telkens als we hoteldeur binnen kwamen. Het voelde als een warme deken,ook de begroeting van het uitbaters echtpaar. Een perfecte kamer, alles werkte en vooral geen design, gewoon goed dus. Het hotel staat amper 100 meter over de grens, maar wij voelden ons in het buitenland. Na jaren de kersttijd doorgebracht te hebben in Maastricht, nu eens net over de grens gekeken. We komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een net hotel met vriendelijk personeel. De kamer was vernieuwd en ruim. Ontbijt was in orde, met een eitje naar keuze. Maastricht ligt op wandelafstand van een 5tal km. Grotten van Kanne bevindt zich op een klein kilometer van het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Hotel op 10 min van Maastricht.
Verschillende plaatsen rond hotel te voet te bezoeken.
Kamers proper, ontbijt in orde. Uitbaatster komt vragen of er eitjes moeten zijn. Keuze vrij.
Glutenvrij ontbijt geen probleem(best op aanvraag denk ik).
tip 1:rechtstreeks boeken.
tip 2:bezoek je Maaastricht parkeer in parkingen'stadspark' max 7€ voor dagje. 10 min stappen naar centrum. Snel volzet.

Andere parkings in centrum 1€ per 21min.Parking in centrum in gebouw van Jumbo zelfde prijs maar eerste uur terug betaalt bij aankoop 30€

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 september 2019

Dit hotel- op een 5-tal kilometer van Maastricht gelegen- is ideaal gelegen voor mensen die graag de streek met de fiets willen ontdekken. Zowel de stad Luik, de Voerstreek als de stad Tongeren liggen allemaal op een afstand die voor een "gemiddelde "fietser zeker haalbaar zijn.
Hotel is voorzien van een afsluitbare fietsenstalling en biedt 's morgens een prima ontbijt en 's avonds een mooie menu aan.
Goeie, vriendelijke service.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Fijn hotel in een mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader voor een kort verblijf om de omgeving te ontdekken met te fiets of te voet. De bedden zijn goed, eenvoudig hotel maar voor de prijs zeker aan te raden.

Kamertip: De bedden zeer goed
Datum van verblijf: juli 2019