Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 132
PricelineUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
TravelocityUS$ 132
Orbitz.comUS$ 132
eDreamsUS$ 132
Beoordeeld op 29 september 2019

Hotel op 10 min van Maastricht.
Verschillende plaatsen rond hotel te voet te bezoeken.
Kamers proper, ontbijt in orde. Uitbaatster komt vragen of er eitjes moeten zijn. Keuze vrij.
Glutenvrij ontbijt geen probleem(best op aanvraag denk ik).
tip 1:rechtstreeks boeken.
tip 2:bezoek je Maaastricht parkeer in parkingen'stadspark' max 7€ voor dagje. 10 min stappen naar centrum. Snel volzet.

Andere parkings in centrum 1€ per 21min.Parking in centrum in gebouw van Jumbo zelfde prijs maar eerste uur terug betaalt bij aankoop 30€

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 september 2019

Dit hotel- op een 5-tal kilometer van Maastricht gelegen- is ideaal gelegen voor mensen die graag de streek met de fiets willen ontdekken. Zowel de stad Luik, de Voerstreek als de stad Tongeren liggen allemaal op een afstand die voor een "gemiddelde "fietser zeker haalbaar zijn.
Hotel is voorzien van een afsluitbare fietsenstalling en biedt 's morgens een prima ontbijt en 's avonds een mooie menu aan.
Goeie, vriendelijke service.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Fijn hotel in een mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader voor een kort verblijf om de omgeving te ontdekken met te fiets of te voet. De bedden zijn goed, eenvoudig hotel maar voor de prijs zeker aan te raden.

Kamertip: De bedden zeer goed
Beoordeeld op 22 juli 2019

Hotel met goede service en lekker eten. Vlotte en vriendelijke bediening voor de lunch en het ontbijt . Alles prima in orde. De kamers en badkamer zeer netjes. Het hotel heeft een rustige ligging en toch vlakbij Maastricht. We kunnen dit hotel aanraden voor een geslaagde vakantie. Voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 11 juni 2019

met de Trudotrappers op fietsreis , goede keuken , uitstekend bediening , half pension , avond eten , ontbijt alles in orde , wij moeten hier terug komen als we nog es in de buurt zijn , voor een fiets vakantie en dicht bij Maastricht

Datum van verblijf: juni 2019