Volledig restitueerbaar voor ma 4 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 19 oktober 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een aanrader in Corona tijd..de eigenaars en het personeel zijn super vriendelijk!
De kamers zijn netjes en Corona proof ( ramen kunnen helemaal open)
Wij hebben er alle dagen geluncht en ook diner gegeten, het restaurant was ook helemaal volgens de regeltjes van nu!
Je voelde je er veilig!
Het eten was verzorgt en lekker!
Als we nog eens deze streek bezoeken komen we zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: oktober 2020
Emile Molenaers, Owner van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Hartelijk dank voor de positieve review. Doet ons plezier dat alles naar wens was. We verwelkomen jullie graag een volgende keer.

Beoordeeld op 11 februari 2020

Prima hotel op de helft van Maastricht en Tongeren. Heerlijk ontbijt (12,50 PP), mooie schone kamer. Aardig personeel. Licht wel op een lokatie dat je altijd de auto moet pakken of de bus. Maar verder niets op aan te merken.

Datum van verblijf: februari 2020
EmileM41, Manager van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Hartelijk dank voor de positieve review. Met vriendelijke groeten, Emile. Hotel Malpertuus.

Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Samen met groep vrienden hier een weekend verbleven. Hotel is erg geschikt om met een groep te verblijven. redelijk mooie kamers, wij verbleven in het deel boven het restaurant. Badkamer is functioneel volledig, na lang wachten eindelijk warm water in de douche. Op zaterdagochtend helaas vroeg geleverd door leverancier die met vrachtwagen kwam leveren.
Goed ontbijt.
Restaurant is gemiddeld, niet slecht, maar zeker ook geen culinaire verwennerij.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Met 10 personen paasdiner gehouden bij Melograno. Ondanks de grote drukte (2 wielerploegen, veel mensen om te eten) mochten we veel verschillende gerechten bestellen. We kozen oa 2 suggesties van op de kaart: ossobucco met pasta en zeebaars met quinoa. Niets dan lege borden en blije gezichten aan tafel. Voortreffelijk!

Datum van verblijf: april 2019
EmileM41, Owner van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

En daar doen we het natuurlijk voor: blije gezichten. Bedankt voor de positieve respons.

Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Samen met de familie hier gaan eten met redelijke hoge verwachtingen na de positieve kritieken op tripadvisor gelezen te hebben .
Sorry maar het was een teleurstelling.
Het begon al bij het aperitief.
waarom kregen de andere gasten een hapje en wij niet . Wel gekregen maar zelf moeten vragen , niet fijn.
Dan de suggestie genomen van gemarineerde zalm met gegrilde asperges en zure room . Asperges niet gaar , geen smaak en lauw . Zalm kwam precies uit een pakje en had geen smaak en was ook niet opgekuist . nog moeten vragen voor peper n zout .
De frieten die we erbij hadden besteld zouden we nog niet in de frituur krijgen zo slecht.
het slaatje bij de spare ribs heel droog , een beetje dressing erbij geven kost toch geen moeite hé .
na deze kritiek gegeven te hebben aan de eigenaar kregen we wel nog een drankje aangeboden , en de eigenaar nam de kritiek goed op en bleef heel vriendelijk.
Sorry hoor maar de prijs is te hoog voor hetgeen er op het bord komt.

Datum van verblijf: april 2019