Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Samen met de familie hier gaan eten met redelijke hoge verwachtingen na de positieve kritieken op tripadvisor gelezen te hebben .
Sorry maar het was een teleurstelling.
Het begon al bij het aperitief.
waarom kregen de andere gasten een hapje en wij niet . Wel gekregen maar zelf moeten vragen , niet fijn.
Dan de suggestie genomen van gemarineerde zalm met gegrilde asperges en zure room . Asperges niet gaar , geen smaak en lauw . Zalm kwam precies uit een pakje en had geen smaak en was ook niet opgekuist . nog moeten vragen voor peper n zout .
De frieten die we erbij hadden besteld zouden we nog niet in de frituur krijgen zo slecht.
het slaatje bij de spare ribs heel droog , een beetje dressing erbij geven kost toch geen moeite hé .
na deze kritiek gegeven te hebben aan de eigenaar kregen we wel nog een drankje aangeboden , en de eigenaar nam de kritiek goed op en bleef heel vriendelijk.
Sorry hoor maar de prijs is te hoog voor hetgeen er op het bord komt.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019

vriendelijke ontvangst mooie kamer zeer lekker uitgebreid ontbijt ,oudejaarsfeest in Melograno met een woord SUBLIEM van aperitief tot einde iedereen zeer vriendelijk chapeau voor de mensen die bedienden

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel en het ontbijt waren ok, maar niet wooohw!
We vinden de prijs en de staat vd kamers niet evenredig! K denk dat een lagere prijs realistischer is!
Bediening wel vriendelijk en gratis wifi is handig. De sfeer van de locals en het verhaal rond de toch wel gekende coureur, is nog steeds heel levendig! Hij loopt er trouwens ook nog steeds rond! Geweldig wel op zijn leeftijd!
Geweldig rustig terras vanachter! Maar k had de indruk dat het niet veel gebruikt wordt, de meeste mensen zaten aan t voor terras, gelegen aan de parking en dus aan straatkant!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 19 februari 2018

Aangename, moderne kamers, veel zaken te doen in de streek en goeie ligging van het hotel. Parking goed voorhanden en vlot bereikbaar voor het hotel. Reserveren is wel een aan te raden, maar niet altijd noodzakelijk.

Kamertip: kamers achteraan zijn rustig, vooraan durf je af en toe eens het verkeer te horen.
Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Emiel M, Eigenaar van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Geachte, hartelijk dank voor de positieve feedback. Mooie woorden die we graag doorspelen aan ons team. Met vriendelijke groeten, Familie Molenaers

Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Grote parking, vriendelijke ontvangst. Wat gedronken in de bar en van het restaurant gebruik gemaakt. Goede nachtrust. Uitgebreid ontbijt. Perfect gelegen aan een uitvalsweg om snel een aantal bestemmingen te bereiken.

Datum van verblijf: november 2017
Emiel M, Eigenaar van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Bedankt voor de positieve feedback. Een tevreden klant, daar doen we het voor. Met vriendelijke groeten, Familie Molenaers.