Hoogtepunten uit beoordelingen

Leuven, België
via mobiele applicatie
Lees alle 39 beoordelingen

Beoordeeld op 9 december 2018

De mensen daar bieden goed hun hulp aan tijdens de lessen en bij de uitleg van het materiaal. Sinds de piste is verlengd is het nog fijner om hier te komen.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Tot 17 uur (en niet 16 uur zoals telefonisch bevestigd) zijn er trainingen van competitieskiërs. Dan kan je maar de helft van de piste gebruiken.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Een leuke niet te drukke ski-zondag-namiddag. De kwaliteit van de sneeuw was volgens mij minder. Misschien was het een drukke voormiddag - lesdag - geweest ? Nadien nog gezellig iets gedronken en gegeten ... kortom ... leuke ontspannende namiddag.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Na jaren ben ik nog eens naar snowvalley geweest. Ik denk dat ik op een slecht uur daar was want de piste zat vol met mensen die les kregen. Dit maakte het niet zo aangenaam om te snowboarden. Persoonlijk ben ik meer een voorstander van de stoeltjeslift in Snowworld omdat dit volgend mij meer personen per uur verwerkt krijgt. Op een uur tijd ben ik amper 5 keer omhoog kunnen gaan.
De kwaliteit van de sneeuw, op de plaatsen waar er lag, liet ook te wensen over. Sorry maar volgende keer rijd ik terug wat verder naar Snowworld.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 28 november 2017

Onze kinderen volgen op regelmatige basis skiles in Snowvalley. Wat ons telkens weer opvalt is de matige organisatie bij de skiverhuur. Het afrekenen aan de kassa zorgt telkens weer voor lange wachtrijen en de nodige stress. Ook kan men niet het juiste bedrag betalen (bij gebruik van bancontact), maar moet er meer betaald worden en krijgt men cash wisselgeld terug.
Ook in de cafetaria loopt één en ander fout... zo hebben we tijdens ons laatste bezoekje 45 minuten moeten wachten op één cola en één thee...
Leuke locatie, fijne activiteiten, maar een beetje organisatie zou alles nog veel aangenamer maken...

Datum van activiteit: november 2017