Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede hulp

De mensen daar bieden goed hun hulp aan tijdens de lessen en bij de uitleg van het materiaal. Sinds ... meer lezen

Beoordeeld op 9 december 2018
AnneFosh
Meeuwen-Gruitrode, België
Leuke ski-namiddag !

Een leuke niet te drukke ski-zondag-namiddag. De kwaliteit van de sneeuw was volgens mij minder ... meer lezen

Beoordeeld op 14 februari 2018
YvesS135
Leuven, België
via mobiele applicatie
Lees alle 39 beoordelingen

Beoordeeld op 15 februari 2017

Ik ben reeds een 3-tal jaren regelmatige bezoeker van Snow Valley en heb steeds de tarieven zien stijgen,maar helaas niet de service en vriendelijkheid.De ski monitoren én het zaal personeel in de bediening(niet de bar) van de cafetaria daarentegen zijn steeds vriendelijk en klantgericht.De laatste klant-onvriendelijke ervaring was 2 weken geleden toen ik de huur van materiaal en verblijf op de piste wilde afrekenen met bancontact en ik werd verplicht om een afgerond bedrag van 50,100 of meer te accepteren!!! terwijl ik absoluut geen nood had aan wissel- of cash geld!De vriendelijke dame aan de kassa zat er zelf zeer verveeld mee."But don't shoot the pianist".Volgende keer rij ik 10 minuutjes langer naar Landgraaf.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017

Snow Valley is een indoorsneeuw piste met een familiale sfeer, vriendelijke mensen, een leuk restaurant met een gevarieerde kaart.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Voor een betaalbare prijs kun je een complete ski uitrusting huren. Hoef je niet mee te slepen ! Eten en drinken tegen normale horeca prijzen. Kwaliteit van het eten is goed. Van eenvoudige snack tot uitgebreide maaltijd (en).

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 14 september 2016

Beginnend skiër of doorwinterde skiër. Het maakt niet uit. Bij gebrek aan Bergen is dit de ideale manier om, of de basistechnieken van het skiën onder de knie te krijgen, of om de latten nog eens aan te voelen voor het nieuwe seizoen er aan komt.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 19 augustus 2016

Simpele check-in, verzorgde piste, voordelige seniors formule, gezellige kantine, weinig wachttijd aan de liften.

Datum van activiteit: april 2016