anke2
Rotterdam, Nederland

Fijn verblijf

Beoordeling van Center Parcs Erperheide
4,0 van 5 bollen6 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn park, zeer geschikt voor kinderen. Groot zwembad met veel glijbanen, ook voor de kleintjes. Fantastische binnenspeeltuin voor groot en klein.
autovrij, dus veilig met de kinderen wandelen. Veel faciliteiten om de dag door te brengen, fietsverhuur, bolderkarren etc. Fietsverhuur wel tamelijk duur, zeker voor een gezin.
Huisje prima, goed en netjes ingericht. Badkamer met een douche in het bad gedateerd. Voor ouderen lastige op en afstap.
Vriendelijk personeel. Kortom aanrader om met gezin en kleinkinderen een tijdje door te brengen.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 mrt 2024
Het doet ons veel plezier dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u de faciliteiten en activiteiten voor kinderen waardeert, Anke. Het is ons doel om een veilige en plezierige omgeving te bieden voor families, en het doet ons goed om te horen dat u dit heeft ervaren tijdens uw verblijf.

We nemen uw opmerkingen over de fietsverhuur en de badkamer ter harte en zullen deze meenemen in onze toekomstige verbeteringen. We streven ernaar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en uw feedback helpt ons daarbij.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan Erperheide en voor het delen van uw ervaring. We hopen u en uw gezin in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer memorabele momenten! 🤩😄

comfort deluxe room
Restaurant
  • eDreams
4.2 km van Center Parcs Erperheide
Gratis parkeren
Supermooie locatie en heel gastvrij!! Lekker ontbijt en we zijn de steenkoolmijn in Beringen gaa
  • eDreams
17.9 km van Center Parcs Erperheide
Restaurant
Meer hotels in Peer bekijken
Beoordeeld op 23 februari 2024

Geweldig park! Super vriendelijk personeel doen er echt alles aan om jouw vakantie goed te maken. Alleen de kakkerlakken in het zwembad gaven mij echt de kriebels! Als je er een ziet en het meld bij zwembadpersoneel vangen ze hem netjes maar daar is het probleem natuurlijk niet mee verholpen. Jammer want verder echt een top park!

Tip: wil je iets in de omgeving doen? Ga naar peer het winkeltje proviand (ofzo heet het) die vrouw is super vriendelijk en heeft goede tips voor de omgeving. Ze is niet alle dagen open dus even goed kijken wanneer ze open is.

Kamertip: Ga naar het winkeltje in peer proviand (zit schuin tegenover het kruitvat) daar kun je goede info krijgen over de omgevingen)
Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen een geweldige ervaring heeft gehad en dat ons personeel er alles aan heeft gedaan om uw vakantie zo goed mogelijk te maken. 🥰

Het spijt ons echter te horen over uw ervaring met kakkerlakken in de Aqua Mundo. Dit is zeker niet de norm en we begrijpen dat dit uw vakantie-ervaring heeft beïnvloed. We zullen uw opmerking doorgeven aan het betreffende team en ervoor zorgen dat er passende maatregelen worden genomen om dit probleem aan te pakken.

Bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een verblijf dat vrij is van ongemakken.

Beoordeeld op 11 februari 2024

We bezochten Erperheide van 1986 tot 2004 met de familie en kregen steeds huisje 336 toegewezen. Nu, 20 jaar later keerden we terug en kregen we - geheel toevallig - opnieuw cottage 336 toegewezen. Heerlijk!

We hebben echt genoten van ons verblijf. Zoals we dat al sinds de jaren '80 gewoon zijn. Gezellige cottages, prachtig gethematiseerde Market Dome en waterplezier in de Aqua Mundo. Kleine tip: wanneer nog eens een mooie investering voor jongeren in de Aqua Mundo?

Datum van verblijf: februari 2024

Wat fantastisch om te horen dat u na al die jaren opnieuw bij Erperheide bent teruggekeerd en zelfs dezelfde cottage heeft gekregen! 🤩 Het is geweldig dat u nog steeds kunt genieten van de gezelligheid en het plezier dat het park te bieden heeft.

We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf en de Market Dome en dat u heeft kunnen genieten van het waterplezier in de Aqua Mundo.

Nogmaals bedankt voor uw loyaliteit aan Center Parcs en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer onvergetelijke herinneringen.

Beoordeeld op 4 februari 2024

De bank die stink naar hond, hanen die lawaai maken om 4.45 uur (hierdoor niet meer kunnen slapen 2 ochtenden). Asociale buren die tot 1.00 uur in de nacht feesten / harde muziek. Gemeld aan de receptie maar helaas deden zij niets aan deze klacht… Wat is center parcs toch achteruit gegaan…..

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2024

Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege enkele ongemakken, waaronder geluidsoverlast en een onaangename geur in de accommodatie. We begrijpen hoe belangrijk een goede nachtrust is tijdens uw verblijf, en we betreuren het dat u hinder heeft ondervonden van lawaai van andere gasten.

Neem zeker contact met ons op via ons formulier door uw opmerkingen daar in te vullen 👉 https://contactariane.com. Wij streven ernaar deze situatie recht te zetten en u de gelegenheid te bieden om tijdens uw volgende bezoek een positieve ervaring te beleven.

Beoordeeld op 25 januari 2024 via mobiele applicatie

Nog nooit in dit park geweest. We kozen dit voor het zwembad en de binnenspeeltuin Baluba. Ideaal voor onze twee kindjes, 6 en 2 jaar. Huisje 222 was een premium, maar mocht toch properder zijn. Keuken aan de kleine kant. We hebben ons goed geamuseerd, al zijn de activiteiten die georganiseerd worden aan de dure kant. Een pony ritje dat nog geen twee minuten duurt, terwijl op de app staat 15 minuten, en dat voor 4€, dat is schandalig. Ook het eten en vooral drinken is uitermate duur. Je betaalt al massa’s voor je verblijf (maar van het huisje hoef je ook niet veel te verwachten) en dan komt er gewoon nog eens het dubbele bij. Dat is echt heel jammer want dat wordt een afknapper om nog naar CP te gaan.

Datum van verblijf: januari 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2024

Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, met name wat betreft de staat van uw cottage en de prijzen van de activiteiten en eten/drinken.

We begrijpen uw teleurstelling en zullen uw opmerkingen doorgeven voor verdere evaluatie. Het is belangrijk voor ons om te weten waar onze gasten tegenaan lopen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren.

Wat betreft de prijzen van de activiteiten en de kosten van eten/drinken, zullen we uw feedback ook doorgeven aan het relevante team voor herziening. We streven ernaar om onze gasten een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden, en we zullen uw opmerkingen gebruiken om onze prijsstelling in de toekomst te heroverwegen.

We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en u een verbeterde ervaring te bieden bij Center Parcs.

Beoordeeld op 21 januari 2024 via mobiele applicatie

Wij hebben een fijn verblijf gehad. Wij hebben gekozen voor de Erperheide vanwege het aanbod voor kinderen. Dit is ons niet tegen gevallen. Bij aankomst zijn wij vriendelijk en snel geholpen. Na ontvangst van onze bandjes hebben we de Baluba bezocht. Onze zoon van 3 heeft hier erg van genoten. Je kan in het café iets drinken of eten.

Na 15:00 uur kan je naar je cottage. Wij hadden cottage 892 en deze was erg netjes. Een fijn bubbelbad en infrarood cabine was hier aanwezig. De slaapkamers hadden enkel glas waardoor het daar erg koud was. Na het vullen van het bad hadden we helaas lauw/koud water. Wij hadden ook een baby van 6 weken bij ons. Via whatsapp had ik contact gehad met de receptie of het mogelijk was om een badje en omkleedkussen te ontvangen. Dit lag voor aankomst klaar in de cottage. Super fijn!

De Aqua Mundo is leuk voor kinderen en volwassenen. Het water in het grote bad is wel wat koud. De overige baden hebben een goede temperatuur. De omkleedruimtes zijn netjes en er zijn voldoende grote kleedruimtes aanwezig. Jammer dat er geen kledinghangers zijn voorzien. En dat er geen grotere lockers aanwezig.

Tijdens ons verblijf lag er sneeuw. Dit maakte het verblijf extra speciaal. Veel kinderen maakte plezier met een slee.

Wij bezoeken de Erperheide zeker nog een keer. Wij zijn benieuwd wat het park te bieden heeft met een zonnetje :)!

Kamertip: Reis je met kleinere kinderen? Vraag dat het babyservice pakket aan. Doe boodschappen in Bree of Peer.
Datum van verblijf: januari 2024

We zijn verheugd om te horen dat u en uw gezin hebben genoten van de vele faciliteiten en activiteiten die Erperheide te bieden heeft! 🤩

Het is geweldig dat u tevreden was met de vriendelijke service bij aankomst en dat uw cottage netjes was. We zullen uw opmerkingen over de koude slaapkamers en het lauwe/koude water na het vullen van het bad doorgeven aan het relevante team voor verdere evaluatie.

Het is ook fantastisch om te horen dat uw verzoek om een babybadje en omkleedkussen voor uw baby via WhatsApp snel en efficiënt werd afgehandeld. We streven ernaar om het verblijf van onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken, dus het doet ons plezier om te horen dat u tevreden was met deze service.

We zullen uw opmerkingen over de Aqua Mundo, met name over de watertemperatuur in het grote bad en de voorzieningen in de omkleedruimtes, doorgeven voor verdere evaluatie.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Center Parcs Erperheide, hopelijk met zonniger weer! 😄