ellis U

Vreselijk! Dit is geen vakantie. Denk goed na voordat je dit park boekt….

Beoordeling van Center Parcs Erperheide
1,0 van 5 bollen4 feb 2024 beoordeeld
De bank die stink naar hond, hanen die lawaai maken om 4.45 uur (hierdoor niet meer kunnen slapen 2 ochtenden). Asociale buren die tot 1.00 uur in de nacht feesten / harde muziek. Gemeld aan de receptie maar helaas deden zij niets aan deze klacht… Wat is center parcs toch achteruit gegaan…..
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 feb 2024
Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege enkele ongemakken, waaronder geluidsoverlast en een onaangename geur in de accommodatie. We begrijpen hoe belangrijk een goede nachtrust is tijdens uw verblijf, en we betreuren het dat u hinder heeft ondervonden van lawaai van andere gasten.

Neem zeker contact met ons op via ons formulier door uw opmerkingen daar in te vullen 👉 https://contactariane.com. Wij streven ernaar deze situatie recht te zetten en u de gelegenheid te bieden om tijdens uw volgende bezoek een positieve ervaring te beleven.

comfort deluxe room
  • Hotels.com
  • Expedia.com
3.7 km van Center Parcs Erperheide
Restaurant
4.2 km van Center Parcs Erperheide
Gratis parkeren
Supermooie locatie en heel gastvrij!! Lekker ontbijt en we zijn de steenkoolmijn in Beringen gaa
  • eDreams
  • Tripadvisor
4.8 km van Center Parcs Erperheide
Restaurant
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
  • eDreams
11.2 km van Center Parcs Erperheide
12.1 km van Center Parcs Erperheide
Meer hotels in Peer bekijken
Beoordeeld op 25 januari 2024 via mobiele applicatie

Nog nooit in dit park geweest. We kozen dit voor het zwembad en de binnenspeeltuin Baluba. Ideaal voor onze twee kindjes, 6 en 2 jaar. Huisje 222 was een premium, maar mocht toch properder zijn. Keuken aan de kleine kant. We hebben ons goed geamuseerd, al zijn de activiteiten die georganiseerd worden aan de dure kant. Een pony ritje dat nog geen twee minuten duurt, terwijl op de app staat 15 minuten, en dat voor 4€, dat is schandalig. Ook het eten en vooral drinken is uitermate duur. Je betaalt al massa’s voor je verblijf (maar van het huisje hoef je ook niet veel te verwachten) en dan komt er gewoon nog eens het dubbele bij. Dat is echt heel jammer want dat wordt een afknapper om nog naar CP te gaan.

Datum van verblijf: januari 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2024

Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, met name wat betreft de staat van uw cottage en de prijzen van de activiteiten en eten/drinken.

We begrijpen uw teleurstelling en zullen uw opmerkingen doorgeven voor verdere evaluatie. Het is belangrijk voor ons om te weten waar onze gasten tegenaan lopen, zodat we onze diensten kunnen verbeteren.

Wat betreft de prijzen van de activiteiten en de kosten van eten/drinken, zullen we uw feedback ook doorgeven aan het relevante team voor herziening. We streven ernaar om onze gasten een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden, en we zullen uw opmerkingen gebruiken om onze prijsstelling in de toekomst te heroverwegen.

We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en u een verbeterde ervaring te bieden bij Center Parcs.

Beoordeeld op 21 januari 2024 via mobiele applicatie

Wij hebben een fijn verblijf gehad. Wij hebben gekozen voor de Erperheide vanwege het aanbod voor kinderen. Dit is ons niet tegen gevallen. Bij aankomst zijn wij vriendelijk en snel geholpen. Na ontvangst van onze bandjes hebben we de Baluba bezocht. Onze zoon van 3 heeft hier erg van genoten. Je kan in het café iets drinken of eten.

Na 15:00 uur kan je naar je cottage. Wij hadden cottage 892 en deze was erg netjes. Een fijn bubbelbad en infrarood cabine was hier aanwezig. De slaapkamers hadden enkel glas waardoor het daar erg koud was. Na het vullen van het bad hadden we helaas lauw/koud water. Wij hadden ook een baby van 6 weken bij ons. Via whatsapp had ik contact gehad met de receptie of het mogelijk was om een badje en omkleedkussen te ontvangen. Dit lag voor aankomst klaar in de cottage. Super fijn!

De Aqua Mundo is leuk voor kinderen en volwassenen. Het water in het grote bad is wel wat koud. De overige baden hebben een goede temperatuur. De omkleedruimtes zijn netjes en er zijn voldoende grote kleedruimtes aanwezig. Jammer dat er geen kledinghangers zijn voorzien. En dat er geen grotere lockers aanwezig.

Tijdens ons verblijf lag er sneeuw. Dit maakte het verblijf extra speciaal. Veel kinderen maakte plezier met een slee.

Wij bezoeken de Erperheide zeker nog een keer. Wij zijn benieuwd wat het park te bieden heeft met een zonnetje :)!

Kamertip: Reis je met kleinere kinderen? Vraag dat het babyservice pakket aan. Doe boodschappen in Bree of Peer.
Datum van verblijf: januari 2024

We zijn verheugd om te horen dat u en uw gezin hebben genoten van de vele faciliteiten en activiteiten die Erperheide te bieden heeft! 🤩

Het is geweldig dat u tevreden was met de vriendelijke service bij aankomst en dat uw cottage netjes was. We zullen uw opmerkingen over de koude slaapkamers en het lauwe/koude water na het vullen van het bad doorgeven aan het relevante team voor verdere evaluatie.

Het is ook fantastisch om te horen dat uw verzoek om een babybadje en omkleedkussen voor uw baby via WhatsApp snel en efficiënt werd afgehandeld. We streven ernaar om het verblijf van onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken, dus het doet ons plezier om te horen dat u tevreden was met deze service.

We zullen uw opmerkingen over de Aqua Mundo, met name over de watertemperatuur in het grote bad en de voorzieningen in de omkleedruimtes, doorgeven voor verdere evaluatie.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Center Parcs Erperheide, hopelijk met zonniger weer! 😄

Beoordeeld op 15 januari 2024

Op zich hebben we een leuke week gehad in CP erperheide. Waar we ons iedere keer aan ergeren zijn de ontzettend smerige en vuile huisjes. Als je binnenkomt in het huisje ziet het er rop eerste gezicht redelijk proper uit, maar wanneer je wat verder kijkt is het ronduit smerig. Allerlei vuiligheid en etensresten onder de zetels, schimmels op de gordijnen en muren, vuile borden en bestek in de kasten,... De schimmelvorming is in die mate dat de hele slaapkamer naar de schimmel ruikt. Dit is allesbehalve gezond wanneer een klein babietje op deze kamer slaapt. Je betaalt een grote som geld voor een verblijf, dan mag je toch een proper en hygiënisch huisje verwachten zeker?? We zaten tevens in een gerenoveerd huisje. Ik weet niet wat er precies gerenoveerd is, want alles lijkt nog even oud en brak zoals het vroeger was... ik vermoed dat de renovaties niet veel geld mochten kosten... Het subtropisch zwembad en baluba was wel heel leuk voor de kids. Dat is een pluspunt aan erperheide. Supermarktje verkoopt producten van Colruyt aan 3 keer de prijs. Neem gewoon de auto naar Bree en ga daar je inkopen doen! Wij hebben genoten van onze week maar zullen in het vervolg naar een ander vakantiepark gaan...

Datum van verblijf: december 2023

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege de staat van de cottage. We streven ernaar om onze accommodaties schoon en comfortabel te houden voor al onze gasten, en het spijt ons dat dit in uw geval niet het geval was. Uw opmerkingen over de staat van de cottage en de hygiëne worden serieus genomen en zullen worden doorgegeven aan het managementteam voor verdere evaluatie en verbetering.

We zijn blij om te horen dat uw kinderen hebben genoten van de subtropische Aqua Mundo en Baluba. We zullen uw positieve feedback doorgeven aan het betreffende team.

We willen graag de kans krijgen om deze situatie recht te zetten. Zou u via 👉 https://contactariane.com contact met ons willen opnemen en uw opmerkingen daar ook noteren? We willen ervoor zorgen dat uw volgende bezoek aan Erperheide een positieve en aangename ervaring wordt.

Beoordeeld op 29 december 2023

Huisjes zoals bekend, verouderd. in tegenstelling tot de CP in Nederland, blijft hier de verwarming langer aan. Er zit echter wel nog een bewegingssensor én timer in het huisje(die terug loopt van 2 uur) Helaas kozen wij schijnbaar een huisje dicht bij de kinderboerderij, waar de hanen vanaf 4u 's ochtends al beginnen te kraaien. Op zich geen ramp. echter zijn ze niet ingeknipt, dus zitten 4m hoog in de boom, en verspreiden hun herrie enorm.. Bedden zijn vrij hard. In een 5 persoons huisje 1 toilet, in de badkamer, geen extra toilet in de hal/gang(die er overigens ook niet was..)
slechts 1 grote parkeerplaats, dus vanaf sommige plekken moet je een flink eind lopen naar je cottage. Ook de indeling/grootte van de dome viel tegen t.o.v. andere locaties. Aankleding met/tijdens kerst was ook zeer matig.. jammer, doet toch een stuk van de beleving af.. Verder wilden we meedoen met de grazy game, maar als je een tafeltje achterin had, hoorde je niets.. Eigenlijk was er ook veel te weinig ruimte beschikbaar voor zoveel gasten.. Ook hier was de vaatwasser in het huisje voorzien van meldingen dat zout en glansspoelmiddel op waren.. Bijna geen kastruimtes in het huisje voor kleren/handdoeken.. Het werken met de armbandjes is een erg prettige, zeker als je met meerdere personen verschillende plannen hebt. Al met al kan je hier prima vertoeven, mits je geen jackpot betaald, en zelf erop uit gaat. Zwembad is wel oké, behalve de keuze van het tegelwerk op trappen als je het water in en uit wil. je stoot vaak je tenen.. ook is de oneffenheden van de stenen niet fijn voor je voeten.

Datum van verblijf: december 2023

We begrijpen dat het belangrijk is dat onze cottages comfortabel en goed uitgerust zijn, Sander. We zullen uw opmerkingen over de bedden, de beperkte parkeergelegenheid, de geluiden van de kinderboerderij, en andere punten ter harte nemen en bekijken hoe we deze kunnen verbeteren.

Wat betreft de Crazy Game en andere activiteiten, zullen we uw feedback over de ruimte en geluidsproblemen overwegen om de ervaring voor al onze gasten te verbeteren.

We zijn blij om te horen dat u de armbandjes en de mogelijkheid om met verschillende plannen te werken waardeert, evenals uw positieve opmerkingen over de Aqua Mundo.

We hopen dat u ons in de toekomst weer de kans geeft om uw verwachtingen te overtreffen.

Beoordeeld op 18 december 2023

Wij hebben genoten met ons gezin bij de erperheide ! Een prima huisje was allemaal in orde , gezellige marketdome en het zwembad was ook fijn , de ene dag wat warmer dan de andere dag maar onze baby’s konden er best een tijdje in. Ik heb geen kakkerlakken gezien, misschien is het probleem al verholpen ! Uit eten zijn wij niet geweest. Er is genoeg te doen voor de kleintjes en die hebben zich echt vermaakt ook buitenactiviteiten! De indoorspeeltuin vond ik wel erg lawaaierig door die schietende ballen door de lucht ! Maar wij hebben een top weekend gehad!

Datum van verblijf: december 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2023

Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf bij Erperheide! We zijn blij dat de cottage in orde was, de Market Dome gezellig was, en de Aqua Mundo een fijne ervaring bood. Het is fijn om te vernemen dat de kleintjes zich goed hebben vermaakt, zowel binnen als buiten.

Nogmaals dank voor jullie positieve woorden, en we hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Center Parcs.