Myrna S
Goirle, Nederland

Een leuk verblijf in de sneeuw!

Beoordeling van Center Parcs Erperheide
4,0 van 5 bollen21 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hebben een fijn verblijf gehad. Wij hebben gekozen voor de Erperheide vanwege het aanbod voor kinderen. Dit is ons niet tegen gevallen. Bij aankomst zijn wij vriendelijk en snel geholpen. Na ontvangst van onze bandjes hebben we de Baluba bezocht. Onze zoon van 3 heeft hier erg van genoten. Je kan in het café iets drinken of eten.

Na 15:00 uur kan je naar je cottage. Wij hadden cottage 892 en deze was erg netjes. Een fijn bubbelbad en infrarood cabine was hier aanwezig. De slaapkamers hadden enkel glas waardoor het daar erg koud was. Na het vullen van het bad hadden we helaas lauw/koud water. Wij hadden ook een baby van 6 weken bij ons. Via whatsapp had ik contact gehad met de receptie of het mogelijk was om een badje en omkleedkussen te ontvangen. Dit lag voor aankomst klaar in de cottage. Super fijn!

De Aqua Mundo is leuk voor kinderen en volwassenen. Het water in het grote bad is wel wat koud. De overige baden hebben een goede temperatuur. De omkleedruimtes zijn netjes en er zijn voldoende grote kleedruimtes aanwezig. Jammer dat er geen kledinghangers zijn voorzien. En dat er geen grotere lockers aanwezig.

Tijdens ons verblijf lag er sneeuw. Dit maakte het verblijf extra speciaal. Veel kinderen maakte plezier met een slee.

Wij bezoeken de Erperheide zeker nog een keer. Wij zijn benieuwd wat het park te bieden heeft met een zonnetje :)!
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Reis je met kleinere kinderen? Vraag dat het babyservice pakket aan. Doe boodschappen in Bree of...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 feb 2024
We zijn verheugd om te horen dat u en uw gezin hebben genoten van de vele faciliteiten en activiteiten die Erperheide te bieden heeft! 🤩

Het is geweldig dat u tevreden was met de vriendelijke service bij aankomst en dat uw cottage netjes was. We zullen uw opmerkingen over de koude slaapkamers en het lauwe/koude water na het vullen van het bad doorgeven aan het relevante team voor verdere evaluatie.

Het is ook fantastisch om te horen dat uw verzoek om een babybadje en omkleedkussen voor uw baby via WhatsApp snel en efficiënt werd afgehandeld. We streven ernaar om het verblijf van onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken, dus het doet ons plezier om te horen dat u tevreden was met deze service.

We zullen uw opmerkingen over de Aqua Mundo, met name over de watertemperatuur in het grote bad en de voorzieningen in de omkleedruimtes, doorgeven voor verdere evaluatie.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Center Parcs Erperheide, hopelijk met zonniger weer! 😄

comfort deluxe room
Go to your Happy Price
  • eDreams
4.2 km van Center Parcs Erperheide
Gratis parkeren
Een overzicht van de gebouwen op Domein De Hoogmolen.  De Hoogmolen bevat naast de historische gebouwen (beschermd erfgoed en beschermd dorpsgezicht) ook meerdere hectaren bos, paardenstallen en paardenweides.
Volledig restitueerbaar
Property building
6.9 km van Center Parcs Erperheide
Meer hotels in Peer bekijken
Beoordeeld op 15 januari 2024

Op zich hebben we een leuke week gehad in CP erperheide. Waar we ons iedere keer aan ergeren zijn de ontzettend smerige en vuile huisjes. Als je binnenkomt in het huisje ziet het er rop eerste gezicht redelijk proper uit, maar wanneer je wat verder kijkt is het ronduit smerig. Allerlei vuiligheid en etensresten onder de zetels, schimmels op de gordijnen en muren, vuile borden en bestek in de kasten,... De schimmelvorming is in die mate dat de hele slaapkamer naar de schimmel ruikt. Dit is allesbehalve gezond wanneer een klein babietje op deze kamer slaapt. Je betaalt een grote som geld voor een verblijf, dan mag je toch een proper en hygiënisch huisje verwachten zeker?? We zaten tevens in een gerenoveerd huisje. Ik weet niet wat er precies gerenoveerd is, want alles lijkt nog even oud en brak zoals het vroeger was... ik vermoed dat de renovaties niet veel geld mochten kosten... Het subtropisch zwembad en baluba was wel heel leuk voor de kids. Dat is een pluspunt aan erperheide. Supermarktje verkoopt producten van Colruyt aan 3 keer de prijs. Neem gewoon de auto naar Bree en ga daar je inkopen doen! Wij hebben genoten van onze week maar zullen in het vervolg naar een ander vakantiepark gaan...

Datum van verblijf: december 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2024

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed vanwege de staat van de cottage. We streven ernaar om onze accommodaties schoon en comfortabel te houden voor al onze gasten, en het spijt ons dat dit in uw geval niet het geval was. Uw opmerkingen over de staat van de cottage en de hygiëne worden serieus genomen en zullen worden doorgegeven aan het managementteam voor verdere evaluatie en verbetering.

We zijn blij om te horen dat uw kinderen hebben genoten van de subtropische Aqua Mundo en Baluba. We zullen uw positieve feedback doorgeven aan het betreffende team.

We willen graag de kans krijgen om deze situatie recht te zetten. Zou u via 👉 https://contactariane.com contact met ons willen opnemen en uw opmerkingen daar ook noteren? We willen ervoor zorgen dat uw volgende bezoek aan Erperheide een positieve en aangename ervaring wordt.

Beoordeeld op 29 december 2023

Huisjes zoals bekend, verouderd. in tegenstelling tot de CP in Nederland, blijft hier de verwarming langer aan. Er zit echter wel nog een bewegingssensor én timer in het huisje(die terug loopt van 2 uur) Helaas kozen wij schijnbaar een huisje dicht bij de kinderboerderij, waar de hanen vanaf 4u 's ochtends al beginnen te kraaien. Op zich geen ramp. echter zijn ze niet ingeknipt, dus zitten 4m hoog in de boom, en verspreiden hun herrie enorm.. Bedden zijn vrij hard. In een 5 persoons huisje 1 toilet, in de badkamer, geen extra toilet in de hal/gang(die er overigens ook niet was..)
slechts 1 grote parkeerplaats, dus vanaf sommige plekken moet je een flink eind lopen naar je cottage. Ook de indeling/grootte van de dome viel tegen t.o.v. andere locaties. Aankleding met/tijdens kerst was ook zeer matig.. jammer, doet toch een stuk van de beleving af.. Verder wilden we meedoen met de grazy game, maar als je een tafeltje achterin had, hoorde je niets.. Eigenlijk was er ook veel te weinig ruimte beschikbaar voor zoveel gasten.. Ook hier was de vaatwasser in het huisje voorzien van meldingen dat zout en glansspoelmiddel op waren.. Bijna geen kastruimtes in het huisje voor kleren/handdoeken.. Het werken met de armbandjes is een erg prettige, zeker als je met meerdere personen verschillende plannen hebt. Al met al kan je hier prima vertoeven, mits je geen jackpot betaald, en zelf erop uit gaat. Zwembad is wel oké, behalve de keuze van het tegelwerk op trappen als je het water in en uit wil. je stoot vaak je tenen.. ook is de oneffenheden van de stenen niet fijn voor je voeten.

Datum van verblijf: december 2023

We begrijpen dat het belangrijk is dat onze cottages comfortabel en goed uitgerust zijn, Sander. We zullen uw opmerkingen over de bedden, de beperkte parkeergelegenheid, de geluiden van de kinderboerderij, en andere punten ter harte nemen en bekijken hoe we deze kunnen verbeteren.

Wat betreft de Crazy Game en andere activiteiten, zullen we uw feedback over de ruimte en geluidsproblemen overwegen om de ervaring voor al onze gasten te verbeteren.

We zijn blij om te horen dat u de armbandjes en de mogelijkheid om met verschillende plannen te werken waardeert, evenals uw positieve opmerkingen over de Aqua Mundo.

We hopen dat u ons in de toekomst weer de kans geeft om uw verwachtingen te overtreffen.

Beoordeeld op 18 december 2023

Wij hebben genoten met ons gezin bij de erperheide ! Een prima huisje was allemaal in orde , gezellige marketdome en het zwembad was ook fijn , de ene dag wat warmer dan de andere dag maar onze baby’s konden er best een tijdje in. Ik heb geen kakkerlakken gezien, misschien is het probleem al verholpen ! Uit eten zijn wij niet geweest. Er is genoeg te doen voor de kleintjes en die hebben zich echt vermaakt ook buitenactiviteiten! De indoorspeeltuin vond ik wel erg lawaaierig door die schietende ballen door de lucht ! Maar wij hebben een top weekend gehad!

Datum van verblijf: december 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2023

Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf bij Erperheide! We zijn blij dat de cottage in orde was, de Market Dome gezellig was, en de Aqua Mundo een fijne ervaring bood. Het is fijn om te vernemen dat de kleintjes zich goed hebben vermaakt, zowel binnen als buiten.

Nogmaals dank voor jullie positieve woorden, en we hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Center Parcs.

Beoordeeld op 13 december 2023

We gaan ieder jaar rond sinterklaas naar Erperheide, en nog eens een andere keer door het jaar. Het was voor ons echt het beste park....tot nu. Het water en omgeving waren echt koud! Rond het baby badje liepen kakkerlakken. Echt grote. Ook niet echt hygienisch. Het zwembad gaat nu om 20u dicht door de week ipv 21u. De winkels zijn vroeg dicht etc. De reactie van de medewerkers was wel snel en accuraat! Daar zeker tevreden over...

Datum van verblijf: december 2023

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring bij Erperheide, en we waarderen dat jullie al meerdere keren voor Center Parcs hebben gekozen.

Het spijt ons dat het water en de omgeving als koud werden ervaren en dat er kakkerlakken werden opgemerkt rond het babybadje. Hygiëne is een prioriteit voor ons, en we bieden onze excuses aan voor eventuele overlast. We zullen dit zeker aankaarten en nemen de nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat dit niet in de toekomst gebeurt.

Ook begrijpen we dat gewijzigde openingstijden van faciliteiten invloed kunnen hebben op jullie ervaring. We zullen jullie feedback betreft de sluitingstijd van de Aqua Mundo en de winkels noteren en overwegen.

We zijn blij te horen dat de reactie van onze medewerkers snel en accuraat was, en we streven ernaar om de kwaliteit van onze dienstverlening hoog te houden.

We hopen dat jullie ons in de toekomst nog een kans geven om jullie een verblijf te bieden dat aan jullie verwachtingen voldoet.

Beoordeeld op 25 november 2023

Na 10 jaar nog eens naar erperheide geweest met mijn gezin , vele zaken waren veranderd in positieve zin .
Ons huisje was gezellig en proper .
Personeel zeer vriendelijk .
De eerste dag in Aqua mundo hadden we wel het gedacht dat het daar wat aan de frisse kant was , de dagen nadien was het daar aangenaam van temperatuur . Ik had ook mijn honden mee , we hebben leuk gewandeld. Een minpuntje vond ik persoonlijk de hondewei, er waren er vele maar je kreeg vele niet gesloten met het poortje waardoor de hond kon gaan lopen en sommige weiden daar lag de omheining bijna tegen te grond .
Mijn zoontje heeft zich ook goed uitgeleefd in baluba , grote fan van orry en friends .
De kinderboerderij was ook leuk .
Erperheide blijft toch mijn favoriet , we komen zeker terug .

Datum van verblijf: november 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2023

Het verheugt ons te vernemen dat u na 10 jaar weer terugkeerde naar Erperheide en verschillende positieve veranderingen opmerkte. Het is geweldig om te horen dat uw cottage gezellig en schoon was, het personeel vriendelijk was en dat uw zoontje plezier had in Baluba en met Orry en zijn vrienden. We waarderen ook uw opmerkingen over de hondeweide, en we zullen intern bekijken hoe we dit aspect kunnen verbeteren.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer plezier!