eDreams
Beoordeeld op 2 november 2023

We waren een midweekje in erperheide en dit viel echt tegen. Wij gingen voor een rustig weekje ontspannen en 2 volle dagen waren ze alles aan het snoeien echt rond het huisje, dit terwijl het park echt half leeg was. Gevolg: zeer veel lawaai en babytje dat niet wilde slapen. Bovendien was het huisje zeer vuil bij aankomst. Ik lees dat dit echt vaak terugkomt bij centerparcs en hoop dat ze dit echt wel eens ter harte gaan nemen. De prijzen swingen echt de pan uit en bovendien is het gericht op kindjes die vaak ook nog kruipen en alles aanraken. Ik begrijp echt niet hoe je zo laks kan omgaan met hygiene.
Het zwembad in erperheide was ook echt zeer koud voor kleine kindjes. We konden maar een halfuurtje zwemmen want ons kleintje kreeg echt blauwe lipjes.
Enige positieve puntje de.baluba indoor dat ons kindje zeer leuk vond

Ik hoop op verbeteringen anders nooit meer centerparcs voor ons.

Datum van verblijf: maart 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2023

Het spijt ons dat de snoeiwerkzaamheden en het daaruit voortvloeiende lawaai uw rust verstoorden, vooral met een kleine baby.

Ook betreuren we dat de cottage niet schoon was bij aankomst. We nemen deze klacht serieus en zullen ons schoonmaakproces grondig evalueren om verbeteringen aan te brengen.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons formulier 👉 https://contactariane.com. We willen graag deze situatie rechtzetten en bespreken.

We waarderen uw positieve opmerking over de Baluba en begrijpen dat dit een hoogtepunt was voor uw kindje.

We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven en dat we de kans krijgen om uw vertrouwen te herstellen.

Beoordeeld op 26 oktober 2023

Het slechtste park dat we ooit van centerparcs hebben mogen zien! Zwaar teleurgesteld in de mensen die werken in dit park van eperheide! Ik raad dit park ten zeerste af om naar toe te gaan. Ook zeker niet te spreken over het ontbijt. Ze kunnen zelfs geen ei bakken. En voor de rest krijg je als antwoord het is maar op vandaag als je er om 8.00 uur al bent met je gezin in een leeg restaurant.

Kamertip: Er lopen zelfs kakkerlaken op de bowlingbaan zoooo vies!!!
Datum van verblijf: oktober 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2023

Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren, Nadine.

Neem zeker contact met ons op via ons formulier 👉 https://contactariane.com. Wij streven ernaar deze situatie recht te zetten en u de gelegenheid te bieden om tijdens uw volgende bezoek een positieve ervaring te beleven.

Beoordeeld op 27 september 2023 via mobiele applicatie

Als zeer frequente Centerparks bezoekers, vonden wij park Erperheide best wel tegenvallen. Er zijn voor ons gevoel best wel betere en vooral nettere park qua accommodaties. Wat ons vooral "tegen viel" was de hygiene op het park. Huisje was niet helemaal in orde en kregen hiervoor wel een vergoeding aangezien dat beter had gemoeten. Echter hygiene in het zwembad wat betreft de omkleedruimtes, viel ons ook behoorlijk tegen. Al met al hebben we geen slechte vakantie gehad maar het naar terug keren, zal niet zomaar vanzelfsprekend zijn.

Kamertip: Persoonlijk zou ik dot park opnieuw bezoeken zodra vernieuwing opnieuw doorgevoerd is.
Datum van verblijf: september 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs Erperheide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Bedankt voor het delen van uw ervaring als frequente bezoekers van Center Parcs, Pieter. We vinden het jammer dat park Erperheide niet voldeed aan uw verwachtingen en dat u enkele tekortkomingen heeft ervaren, met name wat betreft de accommodatie en de hygiëne in de Aqua Mundo en de omkleedruimtes.

We betreuren dat uw verblijf niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed, maar we waarderen uw feedback en zullen dit zeker gebruiken om onze dienstverlening en faciliteiten te verbeteren. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om uw verblijf te verbeteren en uw vertrouwen te herstellen.

Beoordeeld op 11 september 2023

Het huisje waar we zaten was zeer vochtig. De boeken die ik meehad begonnen er al last van te krijgen. Badpak en handdoeken droogden niet. Zette wel de ramen open, maar in leefruimte moest die niet te wijd want zat vol van de vliegen. Een vliegenmepper/spray meenemen is aan te raden. Aan lamp en hoekjes hingen nog spinnenwebben. Ramen vol met handen. Vuile plekken op muren/zetels/verwarming. Het huisje mag weer eens goed onder handen genomen worden. In het welkomspakket: spons/vaatdoek en dweil. Heb mijn afwas maar met de dweil afgedroogd dan...
Hebben extra toiletpapier moeten bijkopen. Jammer dat de lidl in de buurt niet meer open was. Want het winkeltje op eigen domein was redelijk duur.

We hebben zo goed als alle activiteiten met Orry en friends meegedaan. Laatste activiteit waren we zelfs alleen en mochten we mee in de Orrymobiel. In het zwembad was het heerlijk vertoeven. En zeer gemakkelijk dat alles met het armbandje is. Van voordeur tot inkom bij zwembad/baluba en de opberghokjes. Alleen jammer dat je dan continu aan het cijfertje moet denken.
Ondanks het huisje komen we ooit wel terug. Maar niet een huisje uit die regio.

Kamertip: neem een vliegenmepper/spray mee, het zijn dunne kussens dus misschien een extra kussen. Er is niet ver van het park een lidl
Datum van verblijf: september 2023

Dank u wel voor het delen van uw feedback over uw recente verblijf, Bianca. Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw cottage vochtig en hygiënisch niet in orde was. We begrijpen uw zorgen en zullen dit zeker aankaarten om de accommodatiekwaliteit te verbeteren.

Het is geweldig om te horen dat u hebt genoten van de activiteiten met Orry en friends, evenals van de Aqua Mundo en de gemakkelijke toegang met uw armbandje.

We betreuren dat uw cottage uw ervaring heeft beïnvloed, maar we hopen dat u in de toekomst de kans wilt geven om u een aangenamer verblijf te bieden in een andere accommodatie.

Beoordeeld op 4 september 2023 via mobiele applicatie

Net terug van een week Erperheide. Aangenaam verrast. Wat een fantastisch park met fijne, schone cottage op een super plek. Inclusief bubbelbad, sauna en broodjesservice. Genoten van het zwembad, de kinderboerderij, baluba, restaurants, lekkere ijsjes en al het leuks wat dit park te bieden heeft. Personeel was overal even aardig en behulpzaam. Wat een feest was deze week voor onze bijna 2-jarige dochter, en dus ook voor ons. We komen graag terug!

Datum van verblijf: augustus 2023

Wat geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring had tijdens uw verblijf in Erperheide! Het doet ons genoegen dat u genoten heeft van de schone en goed gelegen cottage, inclusief de extra's zoals een bubbelbad, sauna en broodjesservice. Het feit dat u zoveel plezier heeft beleefd aan de faciliteiten en activiteiten in het park, waaronder de Aqua Mundo, de kinderboerderij, baluba, restaurants en ijsjes, is fantastisch om te horen.

We zijn blij dat het personeel u vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer leuke herinneringen.