“Een Thaise lunch”
Beoordeling van Prikthai

Prikthai
Reserveren met
Prikthai is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Lommel
Keukens: Thais
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch in een schone fijne Thais restaurant. Mooi aan geklede ruimte, fijne bediening en heerlijk authentieke Thaise gerechten. Zeker de moeite waard!

Schrijf een beoordeling

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangen door de typisch Thaise vriendelijkheid . Het lekkere voorgerecht zette onmiddellijk de toon van fijne Thaise smaken . Daarna gevolgd door zeer smaakvolle hoofdgerechten. Vermits we met 6 personen waren konden we van de verschillende smaken genieten . Als er nu nog Thaise muziek wordt gespeeld voel ik me weer helemaal in Thailand.

12 september 2017 beoordeeld

De gerechten zijn allemaal echt heel lekker. De bediening is ook zeer vriendelijk, altijd heel welkom :-)

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten.
Vriendelijke bediening, schappelijk van prijs. Uitgebreide menukaart voor elk wat wils

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden in dit restaurant gaan eten tijdens een bezoek bij vrienden in Lommel. Zeer lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Een aanrader!

Reizigers die Prikthai bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Prikthai geweest? Deel je ervaringen!