Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 18 augustus 2023

Heel druk, vooral in het hoofdgedeelte waar de winkels en restaurants zijn. Het is er koplopen. En schandalig hoeveel er nog voor de activiteiten gevraagd wordt. Je bent er na een week heel veel geld kwijt. En zet u vooral niet in het zand in de binnenruimte, soort articiele ruimte met water, namaakboot en zand. Mijn broek was nat en vuil van het zand en kreeg er die vlekken niet uit. Zelfs geen vergoeding gekregen. Voor ons 1 keer genoeg geweest.

Datum van verblijf: juli 2023
Guest Relation, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Het spijt ons te horen dat uw ervaring in de Market Dome druk en onaangenaam was, Kathleen.

We raden u aan om het online contactformulier in te vullen 👉 https://contactariane.com

We streven ernaar om onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden en vinden het jammer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Het Center Parcs team

Beoordeeld op 24 juli 2023

Mooi groot park, niet veel last gehad van de renovatie werkzaamheden. Snorkelen in het koraal bad is een must, erg leuk ! We hadden een vernieuwd 2p Vip huisje, zeker een aanrader. Mooi ingericht, alles werkte prima. We hebben een heerlijke week gehad. Ook erg leuk om te doen is de grillplaat, wordt netjes in het huisje gebracht en is goed verzorgd, met lekker vlees, groente sauzen ed.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 29 juni 2023 via mobiele applicatie

5 nachten verbleven ik premium 4P cottage 597. Tegenover speeltuin en kinderboerderij. Bij aankomt was het huisje maar voor de helft gepoetst. Na melding bij de receptie en 4 handdoekpakken cadeau werd het huisje alsnog gepoetst.

Mooi pak, leuk zwembad en leuke glijbanen. Watertemperatuur is prima. Discoverybay zorgt voor veel vermaak bij de kinderen.

Ontbijt bij Evergreenz is leuk om een keer te doen.
Prijzen bij Grand Café aan de dure kant. Wijntje/biertje en een portie bittergarnituur meer dan 20 euro.
Prijzen in supermarkt erg hoog,
Personeel is erg vriendelijk.

Verder wel met onze peuter een leuke vakantie gehad.

Kamertip: Zelf boodschappen meenemen. Ontbijt bij Evergeenz is een aanrader.
Datum van verblijf: juni 2023
Center Parcs Europe, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2023

Beste,

Bedankt voor uw review. We waarderen uw feedback en we zijn blij dat u over het algemeen een leuke vakantie heeft gehad met uw peuter.

Onze excuses voor het ongemak met de schoonmaak bij aankomst, maar we zijn blij dat het probleem snel is opgelost.

We zullen uw opmerkingen over de prijzen van de restaurants en de supermarkt meenemen en proberen aan onze diensten te werken om een betere ervaring te bieden.

We hopen dat u in de toekomst nogmaals voor een verblijf bij ons zult kiezen.

Beoordeeld op 17 juni 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een hotelkamer lastminute geboekt. Zeer mooie kamer en badkamer, alles netjes. Wij hadden begane grond dus konden de fietsen op het terras zetten. Ontbijt was prima, voldoende keus. Mooi park en leuke omgeving. De prijs zonder korting voor deze kamer is aan de hoge kant, dan zou ik niet geboekt hebben.

Kamertip: Fietsen in de omgeving!
Datum van verblijf: mei 2023

Beste,

Bedankt voor uw review!

We zijn blij dat u een aangenaam verblijf had in onze lastminute geboekte hotelkamer. Het is geweldig om te horen dat u de kamer en badkamer als zeer mooi en netjes heeft ervaren, en dat het ontbijt aan uw verwachtingen voldeed met voldoende keuzes.

We waarderen uw positieve opmerkingen over het mooie park en de leuke omgeving. Onze excuses als de prijs zonder korting aan de hoge kant leek. We proberen altijd concurrerende prijzen te bieden en we hopen dat de geboden korting u heeft geholpen om toch van uw verblijf te genieten.

Bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer te verwelkomen voor een geweldig verblijf!

Beoordeeld op 25 april 2023

Wat een vreselijk restaurant. Je moet zelf je tafel zoeken, wat blijkt aan onze tafel zitten al andere mensen! Dan eten bestellen. Drankje kwam snel, maar na 45 minuten wachten 2 goede bestellingen en een foute. Zouden ze herstellen. Tegen de tijd dat de anderen klaar waren, kwam pas de bestelling. Met een simpele sorry. Dus dan maar geen eten. Ondertussen de patat al op van de anderen.

Kamertip: Wees ervan tevoren van bewust dat je lang moet wachten op kwalitatief matig eten.
Datum van verblijf: april 2023
Center Parcs Europe, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2023

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service in het restaurant, onze excuses hiervoor.
Wij waarderen uw feedback en zullen dit dan ook meedelen met de betrokken afdeling ter verbetering.

Wij hopen dat u Center Parcs toch zult overwegen in de toekomst.