Priceline
Vio.com
Vio.com
Beoordeeld op 25 april 2023

Wat een vreselijk restaurant. Je moet zelf je tafel zoeken, wat blijkt aan onze tafel zitten al andere mensen! Dan eten bestellen. Drankje kwam snel, maar na 45 minuten wachten 2 goede bestellingen en een foute. Zouden ze herstellen. Tegen de tijd dat de anderen klaar waren, kwam pas de bestelling. Met een simpele sorry. Dus dan maar geen eten. Ondertussen de patat al op van de anderen.

Kamertip: Wees ervan tevoren van bewust dat je lang moet wachten op kwalitatief matig eten.
Datum van verblijf: april 2023
Center Parcs Europe, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2023

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service in het restaurant, onze excuses hiervoor.
Wij waarderen uw feedback en zullen dit dan ook meedelen met de betrokken afdeling ter verbetering.

Wij hopen dat u Center Parcs toch zult overwegen in de toekomst.

Beoordeeld op 17 april 2023

Wij verbleven in het hotel, schoonmaak van de kamers moest om worden gevraagd dan werd er een lap over de wastafel gehaald. De vloer vegen / dweilen werd niet gedaan tijdens ons verblijf van 5 dagen. Wel stond er ochtend een zak voor de deur met schone handdoeken en een wc-rol.

Ontbijt was prima, uitgebreid, vers en ruime keus. Genoeg voor kinderen op het park te doen. Helaas troffen wij in het zwembad, kinderbad meerdere kakkerlakken aan waardoor het geen aangename ervaring was.

Datum van verblijf: februari 2023
Center Parcs Europe, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2023

Wij danken je voor het delen van jouw ervaring op De Vossemeren.

Wij vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de schoonmaak en de Aqua Mundo.
Deze feedback zal worden doorgegeven aan de betrokken teams zodat we de kwaliteit van onze diensten kunnen verbeteren.

Wij zijn wel blij te lezen dat het ontbijt naar wens was.

Het Center Parcs team

Beoordeeld op 10 april 2023

Na een hectische periode wilden we er even tussenuit. Vroeger gingen we regelmatig naar het hotel aldaar, maar dit was bezet door een grote groep. We kozen dan maar om te verblijven in een Vip-bungalow voor 2.
De bungalow is redelijk ruim van opzet. Het woongedeelte, slaapkamer en keukentje zijn gemoderniseerd, in frisse kleuren geschilderd en wel heel tof. Het terras en de groene omgeving waren ook heel fijn.
De badkamer en het toilet vonden we eerder gedateerd, maar dit kon ons verder niet geven. Het geheel was netjes bij aankomst en dat was het voornaamste voor ons.
We logeerden vlakbij de kinderboerderij en deze is ook gerenoveerd en uitgebreid. Ondanks het slechte weer was daar toch altijd volk te vinden en er werden diverse activiteiten gedaan voor de kindjes.
Bij de VIP-bungalow hoorden elke morgen verse broodjes die aan de bungalow geleverd werden. Dat zijn 3 broodjes per persoon. Het aanbod was elke dag veschillend. De éne keer was het per persoon: 1 krentenbol, 1 sandwich en 1 pistolet. De volgende dag was er dan weer eens een croissant, een tijgerbroodje, een keizersbroodje enz......
Wij gebruikten de broodjes gewoonlijk smiddags met eigengekocht beleg, want wij opteerden ervoor om ontbijt te nemen bij Evergreenz. Heeft natuurlijk zijn prijs, maar wij vonden het toch de moeite, want dat is een heel uitgebreid ontbijtbuffet en je hebt onbeperkt koffie of thee.
We merkten nu dat de gasten van het hotel ook in Evergreenz kwamen ontbijten aangezien het ontbijt daar niet doorging. Dat vonden wij juist fijn aan logeren in het hotel: we moesten smorgens al niet door de koude of de regen en konden op het gelijkvloers ontbijten. We hopen dan ook dan men binnenkort terug het hotelontbijt invoert.

Dan het zwembad! Wij hebben door de jaren heen heel wat zwembroeken en badpakken versleten op de glijbanen. Wij weten dus waarover we spreken!
De temperatuur van het water is merkelijk kouder dan vroeger. Wij begrijpen dat dit door de hoge energieprijzen komt, maar eigenlijk mag je daar als (goed) betalende vakantieganger niets van merken. In de whirlpools was het gelukkig wel lekker warm.
Kouder in het zwembad, éénrichtingsverkeer naar de glijbanen..... Vroeger konden we, eens we in het landingsbad waren, snel trapjes terug op en terug naar de glijbaan. We deden dit tot we niet meer konden of het een beetje beu geraakten.
Oh neen, nu moest je de halve dome rond om terug aan de glijbaan te komen. We kunnen jullie verzekeren...... dit werd heel koud en we gaven het al snel op. Onze waterpret duurde elke dag maar heel kort in vergelijking tot vroeger. Ook de stroomversnelling gaat later aan dan vroeger, dus ook weer een attractie minder tijdens het begin van de dag.
Men schuift dat éénrichtingsverkeer nog steeds op Covid. Onbegrijpelijk dat men overal terug dicht opeen gepakt zit (openbaar vervoer, concerten, sportwedstrijden) en bijv. aan het restaurant elke dag moet aanschuiven (laat je ook geen 1.5 meter tussen) om binnen te geraken. Maar aan de glijbanen...... neen, daar mag je mekaar niet kruisen. Sorry, maar wij konden er met ons verstand niet bij waarom dit aan de glijbanen niet kon! Vorig jaar in Erperheide kende men dat probleem precies niet. Nochtans zaten we toen nog dieper in de Coronacrisis dan nu.
We vermoeden dat men zo probeert het bezoek aan de attracties te verminderen, om hier en daar wat personeel minder in te kunnen zetten (we zouden het anders niet weten).
Enfin, als je kindjes in het golfslagbad ziet klappertanden weet je wel genoeg! We hopen dat jullie één en ander op een rijtje zetten, want met wat geluk kunnen we voor een prikje een reis boeken naar de zon en na veel klappertanden zouden we er niet lang meer aan twijfelen......
Komen we bij het punt van het restaurant!
We namen elke dag ontbijt en avondbuffet bij Evergreenz. Dat heeft ons heerlijk gesmaakt, daar viel niets op aan te merken (behalve dat de soep nog steeds bliksoep is, aangevuld met hier en daar wat groenten). Maar het is nu al enkele jaren dat men met een systeem werkt (sukkelt is een beter woord) om binnen te geraken in het restaurant. Je moet zelf je tafel op voorhand boeken (is ook niet meer de service van vroeger en niet iedereen is even handig met apps), maar of je nu reeds betaald hebt of niet..... elke avond staat er een gigantisch lange file aan het restaurant aan te schuiven. Men vindt je boeking niet terug, men kan niet zien of je al betaald had en weten we veel wat nog allemaal? Op een bepaalde avond waren we 15 minuten kwijt eer we eindelijk aan tafel konden. We moesten opzij wachten tot men onze reservering op orde had! Voor alle duidelijkheid: dat ligt niet aan de persoon die ons moest inchecken en die mensen doen hun best en zijn heel vriendelijk. Het is alleen een heel slecht computersysteem. Dit was ook al zo bij vorige bezoeken in Peer. Elke dag had het personeel daar hetzelfde probleem (ocharme die mensen). Soms denken wij dat het beter is om terug te werken met het systeem van weleer om de reserveringen te doen, maar ja....... Ook had men de eerste avond ingetikt dat wij elke dag aan tafel 19 mochten zitten (was wat rustiger), toch plaatste men een paar avonden andere mensen aan dat tafeltje. Onbegrijpelijk!

Kortom, we hadden niet de vakantie die we gewoon zijn in Center Parcs en we kunnen goed vergelijken aangezien we reeds sinds 1986 klant zijn.
We zouden wel overwegen om terug te keren, maar als de temperaturen in het zwembad, het éénrichtingsverkeer er niet op beteren, dan lonkt een Spaanse vakantie toch verleidelijker naar ons.
Center Parcs, grab yourselves together, zouden we zeggen!

Datum van verblijf: maart 2023
Center Parcs Europe, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2023

Hallo Monique,

Wat jammer dat jullie na al die jaren niet meer zo tevreden zijn over het verblijf bij Center Parcs.

Wij begrijpen dat het vervelend is als het reserveringsysteem niet helemaal naar wens werkt.

Wij waarderen jullie feedback, deze is namelijk belangrijk om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Daarom zullen we deze ook doorgeven aan de desbetreffende afdelingen.

Hopelijk zien we jullie toch nog eens op één van onze parken!

Het Center Parcs team

Beoordeeld op 6 februari 2023

Een dagje gezwommen in het park. Mijn kinderen van 12 en 11 jaar vonden de glijbanen en wildwaterbaan niet zo leuk zat weinig waterdruk achter. Eten erg duur en friet niet lekker. Beetje vergaande glorie.

Beoordeeld op 3 februari 2023 via mobiele applicatie

De huisjes zijn gerenoveerd, het zwembad heeft een onderhoudsbeurt gekregen en alles zit in een nieuw jasje. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!

Een extra dikke pluim aan alle medewerkers, iedereen was erg vriendelijk en dat droeg bij aan de vakantiesfeer. De pizza's bij Nonna's waren lekker, de frietjes bij Frites Affairs iets minder.

Enige minpuntje: er zou wat extra opbergruimte in de keuken en woonkamer mogen komen.