Beoordeeld op 6 maart 2020

Het park ligt in een mooie boomrijke omgeving.En de bungalows zijn ruim,schoon en zeer goed ingedeeld . Het binnen centrum is ideaal bij slecht weer. Het zwembad is zeer uitgebreid en een leuk uitje voor jong en oud.De binnenpiratenspeeltuin is top voor de kleintjes. Wij komen zeer graag naar de Vossemeren.

Datum van verblijf: november 2019
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Beste,

Het doet ons een groot plezier uw positieve review te lezen.

Wij zijn dan ook heel tevreden dat De Vossemeren heeft kunnen bijdragen aan een fantastisch verblijf voor u en uw familie en dat u genoten heeft aan de faciliteiten op ons park.

we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Tot ziens.

Frank van Ouytsel?

Beoordeeld op 14 februari 2020

De cottage (945) was heel proper . Bedankt poetsvrouw Christel .De gourmet die wij lieten leveren was tip top in orde een dikke pluim voor de catering .Ook de mogelijkheden op het park zijn zeer uitgebreid alleen jammer dat er nergens gedacht is aan mensen die geen trappen kunnen lopen ,er is nergens een lift te vinden .Centerparcs is leuk voor mobiele personen maar mensen met een mobiliteitsprobleem zijn blijkbaar niet welkom .Jammer

Datum van verblijf: februari 2020
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020

Beste Herman en Mireille,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Met plezier geven wij uw complimenten door aan de schoonmaakploeg en de horeca afdeling.
Het is ook fijn te lezen dat u apprecieert wat ons park allemaal te bieden heeft.

Graag zou ik u willen meegeven dat iedereen op ons park meer dan welkom is en dat we ons best doen aan ieders wensen en benodigheden te voldoen. In het zwembad bvb zijn er speciale aanpassingen voor het zwemmen met rolstoel. Op andere vlakken is er zeker ruimte voor betering en u mag ons altijd contacteren met tips en ideëen. In de CenterParcs groep bestaan er wel parken die meer gespecialiseerd zijn op het vlak van aanpassingen voor mindervaliden en onze collega's van het reservatiebureau geven u daar graag meer uitleg over.

Met vriendelijke groeten,
Frank van Outysel
General manager

Beoordeeld op 5 februari 2020 via mobiele applicatie

Het huisje was helemaal niet netjes. Spinnewebben en veel stof onder bedden en zetels. kids hadden griep en 1 chauffage werkte niet. Twee keer bestelden we ontbijt en twee keer kregen we een verkeerde bestelling. Er is een speeltuin bij de kinderboerderij met slechts 1 schommel, 2 wippertjes en 1 klimrekje met glijbaan. Kinderen v 3 kunnen er niet op.... kilometers verder is er een kleine glijbaan....de auto"s mogen niet in het park staan. Heel goed maar velen stoorden zich er niet aan en sommige auto's stonden de hele week in het park...ze kregen een verwittiging maar verder werd er niets aan gedaan...

Datum van verblijf: januari 2020
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Beste Annemie,

Bedankt om de tijd te nemen voor het schrijven van deze review.

Jammer om te lezen dat sommige punten niet aan uw verwachtingen voldeden.

De opmerkingen over de schoonmaak nemen we zeker mee, uw huisje had inderdaad schoon moeten zijn. Hopelijk heeft u ter plaatse een opmerking over de schoonmaak en verwarming gemaakt bij de receptie en hebben ze dit alsnog netjes voor u opgelost.

Onze excuses voor het 2x verkeerd leveren van de broodjes, dit hoort natuurlijk vanaf de eerste keer goed te gaan.

Naast onze kleine speeltuintjes verspreid over ons park, hebben we natuurlijk onze Discovery Bay waar jonge en oudere kinderen fijn kunnen spelen.

Het klopt dat het park autovrij is, uiteraard voor de mensen met een beperking maken we een uitzondering. Er wordt hierop gecontroleerd en onze guestservice doet zijn uiterste best om dit soort situaties te voorkomen.

Hopelijk heeft u samen met uw familie toch kunnen genieten van onze Aqua Mundo, Discovery Bay, onze prachtige landelijke omgeving en de andere leuke activiteiten en heeft u alsnog een fijne vakantie achter de rug.

Centerparcs De Vossemeren

Beoordeeld op 20 januari 2020

De kerstdagen hebben we met 8 personen door gebracht in de vossemeren. Het verblijf was zeer plezant maar de bungalow is dringend aan vernieuwing toe. Met 8 personen en maar 1 badkamertje. Was wat krap

Datum van verblijf: december 2019
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020

Beste Viviane,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om deze review te schrijven.

Heel fijn om te lezen dat u met zijn alle een plezant verbijf hebben gehad tijdens de kerstdagen.

We vinden het fijn dat u uw ervaringen met ons deelt, en uw bemerking over de accommodatie nemen we zeker mee naar de toekomst.

Hopelijk mogen wij u nogmaals op ons park verwelkomen.

Centerparcs De Vossemeren

Beoordeeld op 13 januari 2020

4 Van de 5 voor alle voorzieningen buiten het huisje. Het huisje was voor ons als trouwe Centerparcs bezoekers zeer gedateerd. Onder de bank lag een houten plank waardoor we steeds met z'n allen onderuit zakten. Het toilet had geen ventilatiesysteem waardoor wij na elke grote boodschap de voordeur moesten open zetten. Toilet was ook vies, rook niet fris toen we aankwamen. Rekje van vaatwasser hoorde niet bij dit type waardoor de lade er steeds uit viel. De douchekop hing boven het gedeelte waar de shampoo flessen horen waardoor ik helemaal naar achteren moest leunen vanuit het bad. Ondanks de bungalow race toch voldoende betaald voor een hele zware teleurstelling. In de 17 jaar dat we jaarlijks gaan was dit toch de minst fijne bungalow, jammer!

Desalniettemin zeer tevreden over het zwembad en de plaza!

Datum van verblijf: januari 2020
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Beste Kim,

Hartelijk dank voor het geven van deze review.

Het is natuurlijk fijn voor ons te lezen dat u al 17 jaar op vakantie komt bij CenterParcs en ten volle geniet van onze gezellige Market Dome en leuk Aqua Mundo !

We vinden het daarentegen jammer dat het huisje is tegengevallen. Graag hadden we dit ter plaatse met u besproken ; we geven uw opmerkingen zeker door aan de verantwoordelijke afdelingen , zodat zij deze mee kunnen nemen naar de toekomst toe en nog beter aan uw wensen kunnen voldoen.

Met vriendelijke groeten,