TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 augustus 2019

We verbleven een weekend in augustus in een premium bugalow voor 8 personen, nummer 857. Deze is centraal gelegen, op een paar honderd meter van de dome. Met het e- ticket vermeden we een lange rij en beschikten we vlug over de sleutels van de bungalow. We hadden bijna 1300 euro betaald. Enkele dagen voor de vertrekdatum kon men ze voor minder dan 1000 euro boeken. Geduldig wachten is dus de boodschap. De bungalow zelf is erg functioneel, 4 slaapkamers met goede bedden en elk een ruime kleerkast. Er was ook een kinderbedje en een kinderstoel. De keuken was niet zo proper: de microgolf was vuil, in enkele glazen was er een geel vocht aanwezig. We hebben meer dan 20 mieren gedood op het aanrecht. Toen we de houten rand bij aankomst kuisten zag de witte doek vuil.Ook in het bad waren er nog zeepresten aan de randen van de vorige gebruikers. Voor de rest was alles proper. De basiswifi werkte slechts op 1 toestel de eerste avond. De volgende dag konden we plots op 5 GSMs aanmelden met succes. Voor de wifiproblemen verwees men ons naar KPM. Het personeel in het park was zeer beleefd en vriendelijk.De zwembaden waren fantastisch en de andere voorzieningen, de market en de eetgelegenheden waren ook nuttig om het verblijf aangenaam te maken, ook al waren ze soms prijzig. De natuur in het park is ook zeer mooi. Het is wel’soms druk op de paden met al die voetgangers, fietsers, kinderen op een step, de golfkarretjes die overal’in twee richtingen rijden, zeker op de smallere paden. Hier is het uitkijken voor de kleinste kinderen die nog niet goed kunnen fietsen. Sommige activiteiten zijn gratis, maar de meeste zijn betalend. Voorzie een goed gevulde beurs.

Datum van verblijf: augustus 2019
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste Luc,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie en uitgebreide beoordeling.
Allereerst hoop ik dat jullie meteen gemeld hebben bij een van mijn collega's dat de cottage niet schoon was zodat wij hier iets aan konden doen. Verder ben ik verheugd dat jullie hebben genoten van jullie verblijf op ons park en dat jullie veel plezier hebben beleefd in de Aqua Mundo. We hopen jullie in de toekomst nog eens mogen verwelkomen op ons park.

Center Parcs De Vossemeren

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Toplocatie met voor ieder wat wils,vriendelijk en goed opgeleid personeel,Sommige huisjes wat gedateerd maar netjes en zullen ook wel net zoals de Vip cottages vernieuwd worden bij verloop van tijd zeker? :-) Basis wifi o.k. aqua mundo top, aquapark is zeker een meerwaarde op de al vele activiteiten (zie website),restaurants,drank en snacks gelegenheden zijn er meer dan genoeg en kwalitatief van voldoende niveau met voor mij persoonlijk grill restaurant FUEGO met stip op 1...

Datum van verblijf: juli 2019
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste gast,

Super dat u ons de 'nummer 1' van alle parken geeft. Bedankt!

We vinden het prachtig dat u alle puntjes aanhaalt , waar we zo ons best voor doen. Top locatie , personeel, activiteiten en faciliteiten helpen mee bij het creëren van een geslaagde vakantie. Uw complimenten geven we met alle plezier door en graag geven we nog mee dat er inderdaad renovatiewerken gepland staan voor ons park in 2020.

Tot een volgende keer op De Vossemeren.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Mooi en gezellig park,goede accomedatie,voor ons was de sauna een pluspunt,wat minder was voor ons is het buffet restaurant veel te duur en geen goede kwaliteit van eten.De supermarkt heeft alles wat Je nodig hebt voor het verblijf op het domein

Datum van verblijf: april 2019

Beste Wilfried,

Hartelijk dank dat u de tijd nam een beoordeling te geven.
Fijn dat u genoten heeft van onze faciliteiten en de mooie en gezellige omgeving.
Uw bemerkingen ivm de horeca geven we door naar de verantwoordelijken , zodat hier naar de toekomst toe aan gewerkt kan worden.

We hopen u nogmaals op De Vossemeren te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Heb een weekend geboekt met 2 kinderen. Dit was een zeer goede ervaring. Een vip cottage dat tip top in orde is. Smorgens verse broodjes aan de deur geleverd. Op het domein is genoeg te doen, zeer mooie meren met zeer vele activiteiten. Hebben een fiets gehuurd, mooie en recente fietsen. Toegang tot aqua mundo inbegrepen, heel mooi overdekt zwembad, met meerdere glijbanen. Koraalbad is een echte aanrader. Zeer goede en vriendelijke ontvangst. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Beste Nancy,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze enthousiaste vakantiebeoordeling.

Het maakt ons blij dat u samen een fijne vakantie had op ons park en dus mooie familiemomenten heeft kunnen beleven. We vinden het ook super te lezen dat u het VIP pakket interessant vond en genoten heeft van onze prachtige , fietsvriendelijke omgeving, het Aqua Mundo zwembad,...

Wij hopen u en uw familie in de nabije toekomst nogmaals op ons park te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 23 juli 2019

Mijn vrouw was al een tijdje aan het zagen om eens naar Center Parcs te gaan. Dus een last-minute geboekt naar de Vossemere. Bij het binnenrijden zagen we al de “cottages”, die zagen er uit als enorm verouderde bungalowkes. Geen nood mss dat de binnenkant er veel beter uit zag. Niets was minder waar want het interieur was ook 20 jaar blijven stilstaan in de tijd. In de badkamer lag er een bruin plasje aan de lavabo, in de keuken een plasje op de grond en naast de eettafel ook. Ons eerste gedacht was dat het nog nat lag van de poetsdienst. Tot we na een tijdje in de bungalow plots hoorde druppen en de opgekuiste plekken terug kwamen... direct naar de receptie gebeld en ze gingen iemand sturen. De klusjesman kwam de druppels opdeppen met een vod en stelde voor om er een emmer onder te zetten!? Ik weigerde direct, kga niet slapen met constant gedrup op de achtergrond ze... zijn uitleg was dat het aan de hevige regen lag van voorgaande dag en dat het nu wel zou stoppen. Niet waar want het bleef druppen... de volgende ochtend terug naar de receptie en het probleem uitgelegd. Ze gingen komen kijken. Na het zwemmen terug in onze bungalow en er lag een briefje dat we een andere bungalow konden krijgen als we wilde en ze gingen een dak herstelfirma sturen om het lek te herstellen (dit is ook effectief dezelfde dag gebeurd). Maar na foto’s te zien van andere trip advisors dacht ik dat ik het nog niet zo slecht had en besloot te blijven (lekken was gestopt omdat het niet meer regende en ging ook niet meer regenen) dus eind conclusie: blijf weg van dit veel te overprijsde camping.

Datum van verblijf: juli 2019
Vossemeren C, General Manager van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen.

We vinden het ontzettend jammer dat u teleurgesteld was op vlak van uw bungalow. Wij willen ook onze excuses aanbieden voor het lek. Gelukkig was het probleem wel snel opgelost.
Graag wou ik u nog meegeven dat er in 2020 renovatiewerken gepland staan voor ons park .