“Super restaurant ”

Mi Media Naranja
Geclassificeerd als nr. 10 van 61 Restaurants in Lommel
Keukens: Spaans
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker vullende avond met veel tapaz. Prijs kwaliteit dik in orde. Echte aanrader. Super vriendelijk personeel.

Schrijf een beoordeling

10 oktober 2017 beoordeeld

Zeer gezellige restaurant.
Er heerst een gemoedelijke sfeer.
Zeer vriendelijke bediening.
De tapas die je voor en tussen je menu-gerechten krijgt zijn echt zeer lekker en steeds verrassend.
Enige minpuntje : de tartaar was een klein beetje te grof gesneden.
Ook positief dat ze steeds een taxi ter beschikking hebben.

Lut C, Eigenaar van Mi Media Naranja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

dank je super, grtjs Lut

2 oktober 2017 beoordeeld

Echte spaanse gastronomie. Avondvullend en zeer gezellig mede door de vlotte en spontane bediening. AANRADER

Lut C, uw gastheer van Mi Media Naranja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

super bedankt, grtjs Lut

1 oktober 2017 beoordeeld

Voor de 4de maal op rij blijft dit Spaans georiënteerd restaurant ons charmeren. En hoe!!! De verwelkoming is spontaan en hartelijk. Filip en zijn directe medewerkers laten zich onmiddellijk van hun beste kant zien. Daar begint gastronomie ook mee, je op je gemak voelen. De papa van Filip, kok van dienst, komt regelmatig in de zaak zijn klanten welkom heten, en dat geeft een zeer gerust gevoel, zij gaan de confrontatie met hun klant niet uit de weg. Je moet het maar doen en dat met full house. En met het Mi Corazon menu schiet je qua gastronomie compleet in de roos. De ganse avond kan je mateloos genieten van Spaanse gastronomie ten top. Dit kan je enkel bereiken met mensen die met passie bezig zijn met hun job, dag in dag uit. Proficiat !

Lut C, Eigenaar van Mi Media Naranja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

hoy, ik was aangenaam verrast met jou reactie, dat doet deugt , ik heb het op Facebook geplaats wat wij als team waren super gelukkig met jou mooie beschrijving, nogmaals bedankt, gtjs Lut

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier niet zo vaak maar iedere keer worden we met open armen ontvangen. De bediening is vriendelijk, gemoedelijk, grappig, professioneel, kortom zoals het hoort.

De formule met hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert is subliem en zeker aan te raden.
Je zal zeker niet met honger naar huis gaan.

De fantastische kwaliteit van de wijntjes zal er voor zorgen dat je zwalpend naar huis gaat. De rode "acustic". en "Els Pics" zijn toppers let wel deze laatste is 15,5%

Dit is en blijft een van mijn favoriete locaties.

Reizigers die Mi Media Naranja bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Mi Media Naranja geweest? Deel je ervaringen!