“Tussenstop”

De Waterkant
Geclassificeerd als nr. 3 van 71 Restaurants in Lommel
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Beschrijving: Schitterend gelegen aan het kanaal van Beverlo, op een kruispunt van fiets- en wandelroutes. Een oase van rust vindt u achter ons vernieuwde tuinterras. Het tuinterras heeft een natuurlijke parasol van vele catalpa-bomen, omringd door beukenhagen, met verschillende meerpalen en zonnedoeken hebben we er iets unieks van gemaakt ( 100 plaatsen). Schitterend is onze veranda, met een prachtig uitzicht op ons tuinterras en op het kanaal met de nostalgische houten brug. Voorzien van een eigen ruime privéparking, deze bevindt zich tegenover onze zaak. Er is een overdekt terras aan de voorzijde van het restaurant ( 50 plaatsen ). Het restaurant heeft een knus, huiselijk en sfeervol karakter, mede bepaalt door de muziek- en lichtkeuze. Wij staan voor kwaliteit, hoeveelheid, een betaalbare prijs en een vlotte vriendelijke bediening, kortom u voelt zich thuis bij ons. Op de kaart vindt u de Belgische- en Franse keuken, die zeer uitgebreid is, met aandacht voor onze vers gebakken Stèperiet, mossel- en visgerechten. In het winterseizoen zijn er diverse suggestie mogelijkheden. U bent van harte welkom.
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gegeten en gedronken, zeer vriendelijke bediening, kortom, TOP !! We hebben genoten,en komen zeker nog eens terug

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plaats om even te stoppen met de fiets langs het water. Mooie tuin. Mooie kaart om te drinken en te eten. Ruim en proper.

3 augustus 2020 beoordeeld

Met 2 vrienden bezocht. Prachtige locatie naast een charmant kanaaltje met jachthaven. Lekker gegeten (hoofdschotel, dessert, koffie) op een mooi floraterras. Vriendelijke bediening, goede service.

30 juli 2020 beoordeeld

De gerechten zijn eenvoudig maar zeker oké: de degelijke brasseriekeuken. De grote troef van deze zaak is de ligging vlakbij het water

Datum van bezoek: juli 2020
29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke service en lekker eten! Snel aan je tafel en op een vriendelijke manier. Ook vielen de prijzen zeer goed mee!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Waterkant bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

Lommel, Limburg Province

In De Waterkant geweest? Deel je ervaringen!