“Toprestaurant met verrassende keuken.”
Beoordeling van Cuchara

Cuchara
Geclassificeerd als nr. 1 van 61 Restaurants in Lommel
Keukens: Frans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Je kan hier kiezen tussen een lunchmenu van 7 gangen of een menu met 12, 14 of 16 gangen. Het zijn allemaal kleine gerechten maar de verrassing is over heel de lijn erg groot. De presentatie van elk gerecht is een schilderij en de smaken zijn zo gewaagd dat het misschien voor klassieke restaurantgangers te ver gaat. Maar wie houdt van gastronomie die zich op alle vlakken manifesteert is hier aan het juiste adres. Een van de toprestaurants in Vlaanderen!

Schrijf een beoordeling

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden formeel maar vriendelijk onthaald in een zeer trendy en gezellig kader, wel donker door de overwegend zwarte tinten maar het was niet storend. De muziek stond luider dan in vergelijkbare restaurants, wederom niet storend maar het is wel even wennen.

De unieke 14 gangen menu sprak ons enorm aan waardoor we speciaal zo ver naar Lommel zijn gegaan het was dan ook een kleine teleurstelling te constateren dat alle amuse-gueultjes ook werden meegerekend in de gangen waardoor het herleid kon worden tot een 6 gangen menu. De aangepaste wijnen waren zeker niet hoogstaand wel werd er voldoende in- en bijgeschonken. Was het een meerwaarde om bij een van de gangen aangepaste bieren aan te bieden of kon er daardoor in het budget bespaard worden? Ik laat het in het midden.

We hebben super lekker gegeten een reis vol verassingen en nieuwe technieken, we beleefden enkele culinaire orgasmes.

De kok zelf komt ook enkele gerechten voorstellen wat een absolute meerwaarde is, top!

Conclusie:
Wil je relatief goedkoop (zeker voor een sterrenrestaurant) en super lekker gaan eten in een trendy kader waar je correct wordt bediend, PLACE TO BE!

28 september 2017 beoordeeld

Top, absolute top.
Sympathieke chef die zich steeds weer vernieuwt.
Gezellig, top wijnen en overheerlijke keuken.
Absolute aanrader, 2de ster waardig.
Succes Jan!

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedurfde keuken maar alles mooi in balans. Heerlijke gerechten met perfect aangepaste wijnen. Genoten van begin tot einde. Vlotte en aangename bediening.

11 augustus 2017 beoordeeld

Een zeer leuke en misschien andere invalshoek als andere zaken, gastronomie van de bovenste plank...

Reizigers die Cuchara bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Cuchara geweest? Deel je ervaringen!